رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


اخراج رئیس امنیت سایبری آمریکا از سوی ترامپ

اخراج رئیس امنیت سایبری آمریکا از سوی ترامپ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از اخراج کریس کربز، رئیس امنیت سایبری ایالات متحده خبر داد. ترامپ در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: بیانیه‌ای که با تازگی کریس کربز درباره امنیت انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ منتشر کرد بسیار غیردقیق بود. در انتخابات به صورت گسترده […]

اخراج رئیس امنیت سایبری آمریکا از سوی ترامپ

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از اخراج کریس کربز، رئیس امنیت سایبری ایالات متحده خبر داد.

ترامپ در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: بیانیه‌ای که با تازگی کریس کربز درباره امنیت انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ منتشر کرد بسیار غیردقیق بود.

در انتخابات به صورت گسترده تقلب صورت گرفته بود، به طوری که شاهد رای دادن افراد مرده و عدم اجازه ورود به ناظران بودیم. همچنین خرابکاری در دستگاه‌های دریافت رای که آرای من را به نام بایدن تغییر داد. تاخیر در فرآیند رای گیری و موارد بسیاری دیگر از جمله تخلفات انتخاباتی بود. از همین رو، تصدی گری کریس کربز در سمت مدیر سازمان امنیت سایبری آمریکا به پایان می‌رسد.

ترامپ درحالی کربز را از سمتش اخراج کرد که وی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده بود در انتخابات ریاست جمهوری به صورت گسترده تقلب صورت نگرفته است و شواهد موجود نشان می‌دهد موارد رخ داده تنها ناشی از خطای انسانی بوده است. این اعتراف مقام رسمی دولت وی باعث خشم ترامپ شده است.