رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


ادعای تماس مقامات ایران با اطرافیان بایدن دروغ است.

ادعای تماس مقامات ایران با اطرافیان بایدن دروغ است. خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه: ادعای روزنامه نیویورک تایمز مربوط به اول هفته و کاملا ساختگی است. این دست رسانه‌ها از این پس اینگونه اخبار را در هر روز بیشتر خواهند ساخت. خبرسازی‌های زرد، شیوه مرسوم برخی رسانه هاست؛ بویژه در روز‌هایی که دستشان خالی […]

ادعای تماس مقامات ایران با اطرافیان بایدن دروغ است.

خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه: ادعای روزنامه نیویورک تایمز مربوط به اول هفته و کاملا ساختگی است.

این دست رسانه‌ها از این پس اینگونه اخبار را در هر روز بیشتر خواهند ساخت.

خبرسازی‌های زرد، شیوه مرسوم برخی رسانه هاست؛ بویژه در روز‌هایی که دستشان خالی و تقاضای خبر هم بالاست.

نیویورک تایمز ادعا کرده بود «سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه ایران تلاش کرده از طریق واسطه‌هایی، به تیم جو بایدن درباره بازگشت بدون پیش شرط آمریکا به برجام پیام ارسال کند،

واکنش ایران به بیانیه اخیر اعضای اروپایی برجام

خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه از سه کشور اروپایی انتظار می‌رود که به جای فرافکنی سیاسی، در جهت پایبندی کامل به تعهداتشان طبق برجام و مصوبات کمیسیون مشترک اقدام کنند و به اجرای کامل برجام برگردند.

فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران کاملا در چارچوب قوانین بین‌الملل و کاملا قانونی و مشروع بوده و در راستای حقوق ذاتی لاینفک کشورها دنبال می‌شود.

با خروج آمریکا از برجام و اعمال مجدد تحریم‌ها و تداوم بدعهدی اروپا در زمینه انتفاع اقتصادی ایران از رفع تحریم‌های تعهد شده در برجام، جمهوری اسلامی ایران طبق بندهای ۲۶ و ۳۶ برجام گام های هسته ای را برداشته است که کاملا منطبق با برجام است و همواره تاکید داشته است که در صورت اجرای کامل برجام از سوی طرف‌های مقابل، بازگشت پذیر خواهند بود.