رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


قدردانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اصحاب رسانه: اقناع افکار عمومی مهمترین عامل موفقیت محدودیت‌های سراسری کرونایی است

قدردانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اصحاب رسانه: اقناع افکار عمومی مهمترین عامل موفقیت محدودیت‌های سراسری کرونایی است رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی کرونا اقناع افکار عمومی را مهمترین عامل موفقیت طرح محدودیت‌های سراسری کرونایی دانست و گفت: کاهش میزان ابتلا و قربانیان کرونا و حفظ سلامت جامعه با کاهش ترددها، تنها با […]

قدردانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اصحاب رسانه: اقناع افکار عمومی مهمترین عامل موفقیت محدودیت‌های سراسری کرونایی است

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی کرونا اقناع افکار عمومی را مهمترین عامل موفقیت طرح محدودیت‌های سراسری کرونایی دانست و گفت: کاهش میزان ابتلا و قربانیان کرونا و حفظ سلامت جامعه با کاهش ترددها، تنها با همکاری و همراهی مردم، اثربخش خواهد بود.

سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز شنبه و در نخستین روز اجرای طرح محدودیت‌های سراسری کرونا با حضور در ساختمان معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، ضمن قدردانی از فعالیت‌های دبیرخانه کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا در ۹ماه گذشته، از تمام رسانه‌ها و فعالان شبکه‌های اجتماعی برای تقویت جریان اگاهی بخشی عمومی در جهت حفظ سلامتی مردم، قدردانی کرد.

وی با اشاره به آغاز موج چهارم غربالگری در کشور با امکانات جدید تولید داخل، ابراز امیدواری کرد با همت رسانه‌ها و همراهی مردم، و اجرای طرح‌های جدید پایش و مراقبت، شاهد کاهش شدت ابتلا و میزان قربانیان کرونا در کشور باشیم.

در کنار محدودیت‌ها، مجموعه‌ای از اقدامات جدید و ویژه درمانی و مراقبتی در دست اقدام است که علاوه بر انجام فعالیت‌های اصلی نظام بهداشت و درمان، در حوزه شناسایی فوری مبتلایان، ایجاد بانک سراسری اطلاعات بیماران، قطع زنجیره ابتلا و کاهش میزان تلفات موثر خواهد بود.

مردم باید بدانند که اجرای محدودیت‌های سراسری، نتایج بسیار امیدبخش و مفیدی برای سلامت جامعه و مقابله با کرونا خواهد داشت.

به هر میزانی که در جهت افزایش اعتماد مردمی گام برداریم و کارنامه موفق‌تری داشته باشیم، هم از منظر سلامت جسمانی و هم از حیث سلامت روانی، افزایش اعتماد به نفس ملی را در پی دارد.