رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


پیشنهاد ممنوعیت تردد شبانه در شهرهای نارنجی / ۶۴ شهر در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند

پیشنهاد ممنوعیت تردد شبانه در شهرهای نارنجی / ۶۴ شهر در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند «علیرضا رئیسی» سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باید از مردم برای رعایت دستورالعمل‌ها تقدیر و تشکر کرد. از یکم آذر ماه ۱۶۰ شهر با وضعیت قرمز کرونا اعلام شدند و امروز فقط ۶۴ شهر قرمز داریم و ۲۷۸ […]

پیشنهاد ممنوعیت تردد شبانه در شهرهای نارنجی / ۶۴ شهر در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند

«علیرضا رئیسی» سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

باید از مردم برای رعایت دستورالعمل‌ها تقدیر و تشکر کرد. از یکم آذر ماه ۱۶۰ شهر با وضعیت قرمز کرونا اعلام شدند و امروز فقط ۶۴ شهر قرمز داریم و ۲۷۸ شهر نارنجی هستند و ۱۰۶ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

شهر‌هایی که تغییر وضعیت داده‌اند، از شنبه محدودیت‌ها با توجه به وضعیت جدیدشان اعمال خواهد شد.

در شهر‌های نارنجی گروه‌های شغلی ۳ و ۴ ممنوعیت فعالیت دارند و مراکز تجمعی و مشاغل شامل پاساژ‌های سرپوشیده، تالار‌های پذیرایی و برخی اماکن فرهنگی و مذهبی تعطیل هستند و بقیه مشاغل باز هستند همچنین حداکثر تا یک دوم کارکنان در محل کار حاضر خواهند شد.

‌در شهر‌های قرمز و نارنجی محدودیت تردد بین شهری وجود دارد و پیشنهاد شده است که ممنوعیت تردد شبانه که پیش از این در شهر‌های قرمز اعمال می‌شد در شهر‌های نارنجی هم اعمال شود و این پیشنهاد در جلسه روز شنبه ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی خواهد شد.