رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


کنایه هاشمی‌طبا به قالیباف و مصوبه مجلس: کشور را گاز انبری محاصره کردند

کنایه هاشمی‌طبا به قالیباف و مصوبه مجلس: کشور را گاز انبری محاصره کردند مصطفی هاشمی طبا، نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در رابطه با طرح مجلس “مبنی بر خروج از برجام” گفته: نمایندگان و مجموعه اصولگرایان، به دنبال این هستند تا دولت را از برجام بیرون بیندازند و آن را به نام خود بزنند. هاشمی […]

کنایه هاشمی‌طبا به قالیباف و مصوبه مجلس: کشور را گاز انبری محاصره کردند

مصطفی هاشمی طبا، نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در رابطه با طرح مجلس “مبنی بر خروج از برجام” گفته: نمایندگان و مجموعه اصولگرایان، به دنبال این هستند تا دولت را از برجام بیرون بیندازند و آن را به نام خود بزنند.

هاشمی طبا گفت: باید بدانیم که در دنیا می خواهیم زندگی کنیم یا نه، اگر بنا داریم همانند کره شمالی باشیم که بحث دیگری است. رهبری همواره مطرح کردند که مراوادت بین المللی کشور باید پابرجا باشد. کشور را گاز انبری محاصره کردند.

اسراییل در آذربایجان، کردستان و خلیج فارس حضور دارد ایران حتی یک میوه هم نمی تواند به امارات صادر کند و به نوعی با این طرح، کشور را در گاز انبر مضاعف قرار می دهیم.

او افزوده: اگر رییس جمهور بودم به این طرح مجلس عمل نمی کردم ولو اینکه دادگاهی شوم و به خلع من بینجامد و به زندان بروم، شجاعت این را داشتم که این طرح را عملیاتی نکنم و مجازات آن را به جان می خریدم./برنا