رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


جزئیات دقیق نحوه شهادت شهید فخری‌زاده

جزئیات دقیق نحوه شهادت شهید فخری‌زاده سردار «فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه: ۱۱ پاسدار همراه شهید فخری‌زاده به عنوان تیم حفاظتی بودند و انفجار نیسان برای از بین بردن مجموعه حفاظت بود. تیربار ماهواره‌ای و آنلاین کنترل می‌شد و تروریستی در صحنه نبود؛ ۱۳ تیر از تیربار شلیک شد و تیربار با دوربین پیشرفته روی […]

جزئیات دقیق نحوه شهادت شهید فخری‌زاده

سردار «فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه:
۱۱ پاسدار همراه شهید فخری‌زاده به عنوان تیم حفاظتی بودند و انفجار نیسان برای از بین بردن مجموعه حفاظت بود.

تیربار ماهواره‌ای و آنلاین کنترل می‌شد و تروریستی در صحنه نبود؛ ۱۳ تیر از تیربار شلیک شد و تیربار با دوربین پیشرفته روی چهره شهید فخری‌زاده زوم بود و از هوش مصنوعی کمک گرفته بودند.

این تیربار فقط روی چهره شهید فخری‌زاده متمرکز بود و همسر شهید با وجود اینکه در فاصله ۲۵ سانتی‌متری شهید بود، تیر نخورده است؛ فردی از دشمنان در صحنه نبود تا به محافظان شلیک کند.

از ۱۳ تیر تیربار، ۴ – ۵ تیر به شهید فخری‌زاده و یک تیر به کمر شهید برخورد کرد و شهید فخری زاده بر اثر قطع نخاع و خونریزی تا رسیدن به بیمارستان بقیه الله به شهادت می‌رسند.

در مورد حادثه هواپیمای اوکراینی قول می‌دهیم که حکم مقصران در سقوط هواپیما تا پیش از سالگرد این اتفاق صادر و دیه و بیمه به نرخ بین‌الملل تا قبل از سالگرد شهادت ایرانیان این هواپیما به خانواده‌ها پرداخت شود‌