رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


کانادا اولین محموله واکسن کرونا را دریافت کرد

کانادا اولین محموله واکسن کرونا را دریافت کرد یک مقام مسئول کانادایی اعلام کرد پس از وارد شدن اولین محموله واکسن کووید۱۹ در عصر یک‌شنبه، کانادایی‌ها تزریق آن را از روز دوشنبه آغاز خواهند کرد. کانادا و آمریکا پس از بریتانیا اولین کشورهای غربی هستند که با واکسن فایزر و بیونتک آلمان، کار واکسیناسیون خود […]

کانادا اولین محموله واکسن کرونا را دریافت کرد

یک مقام مسئول کانادایی اعلام کرد پس از وارد شدن اولین محموله واکسن کووید۱۹ در عصر یک‌شنبه، کانادایی‌ها تزریق آن را از روز دوشنبه آغاز خواهند کرد. کانادا و آمریکا پس از بریتانیا اولین کشورهای غربی هستند که با واکسن فایزر و بیونتک آلمان، کار واکسیناسیون خود را آغاز می‌کنند.

قرار است که در اولین مرحله ۳۰ هزار دوز واکسن به ۱۴ پایگاه بهداشتی در نقاط مختلف کانادا ارسال شود. در این مرحله، آسیب‌پذیرترین افراد، از جمله افراد مسن در مراکز نگهداری از سالمندان و همچنین کارکنان بخش مراقبت‌های بهداشتی، برای واکسیناسیون در اولویت قرار می‌گیرند.

سرلشکر دانی فورتین به رادیو تلویزیون کانادا گفت: «برخی از پروازها امشب و بعضی فردا می‌رسند. برخی کامیون ها هم فردا از مرز عبور می‌کنند، بنابراین همه چیز در یکی دو روز آماده خواهد بود.»

او گفت: «انتظار می رود كانادا به زودی واكسن دوم تولید شده توسط کمپانی مدرنا را هم تایید كند و تا پایان هفته، آماده پذیرش محموله‌های آن هم خواهد بود.»