رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


ادامه واکسیناسیون کرونا در نقاط مختلف جهان و هشت کشور منطقه

ادامه واکسیناسیون کرونا در نقاط مختلف جهان و هشت کشور منطقه با آغاز توزیع واکسن کرونا در کشورهای مختلف جهان، بسیاری از گروه‌های پرخطر از جمله کادر درمانی و افراد سالخورده در کشورهای مختلف جهان و همچنین هشت کشور منطقه شامل عربستان سعودی، امارات متحده عربی، کویت، بحرین، اسرائیل، قطر، عمان و ترکیه اولین دوز […]

ادامه واکسیناسیون کرونا در نقاط مختلف جهان و هشت کشور منطقه

با آغاز توزیع واکسن کرونا در کشورهای مختلف جهان، بسیاری از گروه‌های پرخطر از جمله کادر درمانی و افراد سالخورده در کشورهای مختلف جهان و همچنین هشت کشور منطقه شامل عربستان سعودی، امارات متحده عربی، کویت، بحرین، اسرائیل، قطر، عمان و ترکیه اولین دوز از این واکسن را دریافت کرده‌اند.

دولت بریتانیا نیز اعلام کرد از هشتم تا بیستم آذرماه ۶۰۰ هزار نفر در این کشور اولین دوز واکسن کرونای ساخت شرکت‌های فایزر و بیونتک را دریافت کردند.

مرکز کنترل و جلوگیری از بیماری‌های آمریکا اعلام کرد تاکنون بیش از یک میلیون نفر در این کشور اولین دوز واکسن کرونای خود را دریافت کرده‌اند.

در امارات متحده عربی، کار واکسیناسیون با واکسن ساخت سینوفارم چین از ۲۴ آذر ماه در ابوظبی آغاز شده و دبی نیز کار تزریق واکسن فایزر را از ۲۷ آذر آغاز کرد.