رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


مرد اول بیمه کشور، سکاندار بیمه رازی شد

مرد اول بیمه کشور، سکاندار بیمه رازی شد دکتر علی جباری که از وی به عنوان پدر صنعت بیمه ایران یاد می شود به سمت مدیر عامل شرکت بیمه رازی منصوب شد. جباری که پیش از این مدیر عامل صندوق تامین خسارت های بدنی بود ، از جمله مدیران صاحب نام و موثرترین افراد در […]

مرد اول بیمه کشور، سکاندار بیمه رازی شد

دکتر علی جباری که از وی به عنوان پدر صنعت بیمه ایران یاد می شود به سمت مدیر عامل شرکت بیمه رازی منصوب شد.

جباری که پیش از این مدیر عامل صندوق تامین خسارت های بدنی بود ، از جمله مدیران صاحب نام و موثرترین افراد در صنعت بیمه کشور بشمار می آید.
وی دارای مدرک کارشناسی مدیریت بیمه ، کارشناسی ارشد مدیریت مالی و دکترای مدیریت است و عضویت هیات مدیره و معاونت مالی – اداری شرکت بیمه ایران ، عضو هیات رئیسه سندیکای بیمه گران ، عضو هیأت مدیره انجمن کارشناسان صنعت بیمه کشور ، عضو هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه کشور و مدیر تعالی سازمانی شرکت سهامی بیمه ایران را نیز در کارنامه خود دارد.

جباری مدیریت بسیار موفقی را در صندوق تامین خسارت های بدنی تجربه کرد . وی در مدت تصدی ۷ ساله در این صندوق ، بیش از ۳۰ هزار زندانی دیه را از زندان آزاد و یا از زندانی شدن جلوگیری کرد و تساوی پرداخت حق دیه زن و مرد را برای اولین بار در کشور اجرایی کرد.
دکتر علی جباری ، ضمن طراحی و پياده سازی سامانه جامع ، يکپارچه و هوشمند شدن فرآيندها ، دارایی صندوق خسارت بیمه را از ۳۵۰ میلیارد در سال ۹۲ به ۲۵ هزار میلیارد تومان در سال ۹۹ افزایش داد.

رئيس کل بيمه مرکزي در پیام هفته گذشته خود به دکتر جباری ، شاخصه صندوق در سالهاي اخير را انضباط مالي و پرهيز از اسراف برشمرده و خاطر نشان کرده است : آنچه در اين ميان شايسته تقدير است انضباط مالي ، پرهيز از اسراف ، اصرار بر هزينه کرد مناسب و گريز از انحراف منابع است .