رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


سیگنال به دنبال راه حلی برای عبور از فیلترینگ

بعد از فیلتر شدن سیگنال در هفته های گذشته، حالا سیگنال به عنوان راه حلی برای عبور از فیلترینگ، روشی مشابه تلگرام رو در پیش گرفته که با پروکسی کار میکنه. این مسنجر از کاربران خواسته تا با طی کردن مراحلی که در وبلاگ سیگنال توضیح داده شده، روی سرورشون یک پروکسی بالا بیارن و […]

بعد از فیلتر شدن سیگنال در هفته های گذشته، حالا سیگنال به عنوان راه حلی برای عبور از فیلترینگ، روشی مشابه تلگرام رو در پیش گرفته که با پروکسی کار میکنه.

این مسنجر از کاربران خواسته تا با طی کردن مراحلی که در وبلاگ سیگنال توضیح داده شده، روی سرورشون یک پروکسی بالا بیارن و به کاربران ایرانی کمک کنن تا دوباره بتونن از سیگنال استفاده کنن. این روش مثل تلگرام کار میکنه و هر سرور پروکسی، یک لینک اختصاصی با فرمت زیر داره. کاربران با کلیک روی این لینک میتونن اون پروکسی خاص رو در سیگنالشون فعال کنن.
signal.tube/#<your_domain_name>

‏سیگنال از دوطلبان خواسته پروکسیهاشون رو با هشتگ #IRanASignalProxy منتشر کنن ولی لینک رو به صورت عمومی قرار ندن چون احتمال فیلتر شدنش بالا میره. در عوض گفته که کاربران بهتر هست در پیام خصوصی این لینکهارو تبادل کنن.

پشتیبانی از پروکسی از حالا در نسخه ازمایشی سیگنال برای اندروید فعال شده و طی روزهای اینده به صورت عمومی برای همه کاربران عرضه خواهد شد.