رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


نامه بیش از ۵۰ نماینده جمهوری خواه به بایدن: به برجام برنگرد

نامه بیش از ۵۰ نماینده جمهوری خواه به بایدن: به برجام برنگرد بیش از ۵۰ عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به جو بایدن، رییس جمهوری این کشور، از او خواستند به برجام بازنگردد. مایک گارسیا، نماینده جمهوری‌خواه ایالت کالیفرنیا، با انتشار بیانیه‌ای در پایگاه اینترنتی خود از پیوستن به گرگ مورفی، نماینده کارولینای […]

نامه بیش از ۵۰ نماینده جمهوری خواه به بایدن: به برجام برنگرد

بیش از ۵۰ عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به جو بایدن، رییس جمهوری این کشور، از او خواستند به برجام بازنگردد.

مایک گارسیا، نماینده جمهوری‌خواه ایالت کالیفرنیا، با انتشار بیانیه‌ای در پایگاه اینترنتی خود از پیوستن به گرگ مورفی، نماینده کارولینای شمالی و ۵۰ نماینده جمهوری‌خواه دیگر مجلس نمایندگان آمریکا برای ارسال این نامه خبر داد.

گارسیا نوشت توافق درباره برنامه هسته‌ای ایران از روز اول «یک شکست» بود. به گفته او، برجام مانع یک ایران هسته‌ای نشده و خروج از توافق اقدام درستی بوده است.

این نماینده جمهوری‌خواه ادامه داد: «کارزار فشار حداکثری دولت ترامپ علیه ایران، منجر به تغییر توازن قوا در خاورمیانه شده و ما از آن زمان شاهد برقراری روابط مستحکم‌تر کشورهای بیشتری با اسرائیل هستیم.»

او همچنین به عنوان یک ملوان پیشین نیروی دریایی آمریکا که در ماموریت‌های جنگی خاورمیانه حضور داشته، تاکید کرد به