رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


جزئیاتی از ارسال نامه راهبردی رهبر انقلاب به پوتین

جزئیاتی از ارسال نامه راهبردی رهبر انقلاب به پوتین یادداشت امیرعبداللهیان در khamenei.ir: رهبرانقلاب تأکید دارند که در سیاست خارجی باید متوازن عمل کرد؛ یعنی هم به سیاست نه شرقی، نه غربی برای حفظ استقلال عمل کنیم و هم روابط خارجی را با همه جهان حفظ کنیم. بدون تردید قرن ۲۱ قرن آسیاست. انتخاب زمان […]

جزئیاتی از ارسال نامه راهبردی رهبر انقلاب به پوتین

یادداشت امیرعبداللهیان در khamenei.ir:

رهبرانقلاب تأکید دارند که در سیاست خارجی باید متوازن عمل کرد؛ یعنی هم به سیاست نه شرقی، نه غربی برای حفظ استقلال عمل کنیم و هم روابط خارجی را با همه جهان حفظ کنیم.

بدون تردید قرن ۲۱ قرن آسیاست.

انتخاب زمان این سفر در مقطعی که مستأجران جدیدی وارد کاخ سفید شده‌اند این پیام را به متحدین ایران می‌دهد که ما بیش از این معطل بازی‌‌ کاخ سفید در برجام نخواهیم شد.

رئیس دومای روسیه نه از طرف پارلمان، بلکه بعنوان نماینده ویژه پوتین پیام رهبرانقلاب را دریافت کرد. ساعتی بعد مطلع شدیم که پوتین پیام را خوانده‌ و موردتوجه جدی قرار داده است.

روسیه از قبل در یادداشتی رسمی اعلام کرد برای اینکه دریافت پیام رهبری به‌خاطر پروتکل‌ها به تأخیر نیفتد، نماینده ویژه‌ای در مسکو این پیام را دریافت کند.

پیام رهبر انقلاب به پوتین، نکات مهم و دقیقی داشت که برای روسها -با توجه به‌مناسبات جدید بین‌‌المللی برای استحکام روابط راهبردی و پایدار دو کشور- مهم بود.