رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


قیمت بیت‌کوین به ۲۰۰ هزار دلار می‌رسد؟

قیمت بیت‌کوین به ۲۰۰ هزار دلار می‌رسد؟ نرگس مرادآبادی، تحلیل‌گر بازار کریپتوکارنسی‌ها: «قبل از حمایت ایلان ماسک نیز آینده رو به رشدی برای این رمزارز پیش‌بینی می‌شد و فعالان بازار، اهداف قیمتی بالاتری را برای آن متصور بودند و هستند. بیت‌کوین اهداف قیمتی ۱۰ تا ۲۰ هزار یا ۲۰ تا ۴۲ هزار دلار را بدون […]

قیمت بیت‌کوین به ۲۰۰ هزار دلار می‌رسد؟

نرگس مرادآبادی، تحلیل‌گر بازار کریپتوکارنسی‌ها:

«قبل از حمایت ایلان ماسک نیز آینده رو به رشدی برای این رمزارز پیش‌بینی می‌شد و فعالان بازار، اهداف قیمتی بالاتری را برای آن متصور بودند و هستند.

بیت‌کوین اهداف قیمتی ۱۰ تا ۲۰ هزار یا ۲۰ تا ۴۲ هزار دلار را بدون هیچ حمایتی طی کرد و اصلاح قابل توجهی نیز در این مراحل رخ نداد.»

قیمت این رمزارز ممکن است تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار بگیرد اما بر اساس برخی تحلیل‌ها، بیت‌کوین می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۱، به اهداف قیمتی ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار دلار هم برسد.

اکنون شرایط بازار رمزارزها به گونه‌ای است که حتی کوین‌های بی‌ارزش نیز ممکن است تا پایان سال میلادی جاری و ابتدای ۲۰۲۲ رشدهای عجیب و غریبی را تجربه کنند.

بهتر است افراد سبدی از رمزارزها را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنند و همه پول خود را به سمت یک رمزارز خاص نبرند./ تجارت‌‌نیوز