رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


قرنطینه اجباری مبتلایان به کرونای انگلیسی/ تست سریع کرونا به مطب پزشکان می‌آید

قرنطینه اجباری مبتلایان به کرونای انگلیسی/ تست سریع کرونا به مطب پزشکان می‌آید رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا : برای شناسایی زودهنگام مبتلایان و قطع زنجیره انتقال، بخش خصوصی و مطب ها هم به چرخه شناسایی بیماران مبتلا به کرونا خواهند پیوست. پزشکان در مطب‌های خصوصی هم می‌توانند بیماریابی را انجام دهند و […]

قرنطینه اجباری مبتلایان به کرونای انگلیسی/ تست سریع کرونا به مطب پزشکان می‌آید

رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا :

برای شناسایی زودهنگام مبتلایان و قطع زنجیره انتقال، بخش خصوصی و مطب ها هم به چرخه شناسایی بیماران مبتلا به کرونا خواهند پیوست.

پزشکان در مطب‌های خصوصی هم می‌توانند بیماریابی را انجام دهند و تست های سریع کرونا در اختیار آنها قرار خواهد گرفت تا از فرد مشکوک تست گرفته و ضمن اقدام درمانی لازم از طریق پزشک با ثبت اطلاعات بیمار در سامانه الکترونیکی فرد به مراقبان سلامت متصل شود و تیم ها در ذیل طرح شهید سلیمانی از اطرافیان بیمار تست خواهند گرفت و فرد رصد و پیگیری خواهد شد.

هر فرد کرونا مثبت باید در قرنطینه بماند اما ما این قید را گذاشتیم که اگر فردی به کرونای انگلیسی مبتلا شده بود، حتما باید فرد به قرنطینه اجباری که وزارت بهداشت تعیین می کند، برود و مدت بیماری خود را در آن محل خاص سپری کند زیرا در این صورت کنترل بیماری راحت تر خواهد بود.