رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


تروئیکای اروپایی: صدور قطعنامه در شورای حکام را متوقف کردیم

تروئیکای اروپایی: صدور قطعنامه در شورای حکام را متوقف کردیم سه کشور اروپایی عضو برجام با اشاره به تفاهم ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره حل مسائل پادمانی اعلام کردند که بر این اساس تصمیم گرفتند که صدور قطعنامه علیه ایران را متوقف کنند. وال استریت ژورنال: آمریکا از عقب نشینی تروئیکای اروپا حمایت […]

تروئیکای اروپایی: صدور قطعنامه در شورای حکام را متوقف کردیم

سه کشور اروپایی عضو برجام با اشاره به تفاهم ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره حل مسائل پادمانی اعلام کردند که بر این اساس تصمیم گرفتند که صدور قطعنامه علیه ایران را متوقف کنند.

وال استریت ژورنال: آمریکا از عقب نشینی تروئیکای اروپا حمایت کرد

روزنامه وال استریت ژورنال نوشت: عقب نشینی تروئیکای اروپا برای ارائه قطعنامه علیه ایران به شورای حکام مورد حمایت واشنگتن قرار گرفته است.

دیپلمات های ارشد اعلام کرده اند که عقب نشینی سه کشور اروپایی با حمایت واشنگتن همراه بود و نشان دهنده نگرانی های ایالات متحده مبنی بر فشار مجدد بر ایران است که می تواند دیپلماسی را از بین ببرد.

انگلیس، فرانسه و آلمان روز پنجشنبه تصمیم گرفتند که قطعنامه علیه ایران را به شورای حکام ارائه نکنند. پیش از این ایران هشدار داده بود که این اقدام می تواند منجر به محدود کردن بازرسی های بین المللی از این کشور و منصرف کردن وی از گفتگوهای مستقیم با آمریکا درباره برنامه هسته ای شود.