رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فرانسه: وضعیت داخلی ایران در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری مانع احیای برجام است

فرانسه: وضعیت داخلی ایران در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری مانع احیای برجام است ژان ایو لودریان که در نشست سنای این کشور سخن می‌گفت اظهار داشت که مشکلات فنی و وضعیت داخلی ایران در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری خرداد سال آینده مانع از احیای برجام می‌شود. روز دوشنبه نیز محمدجواد ظریف هشدار داد با توجه به انتخابات […]

فرانسه: وضعیت داخلی ایران در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری مانع احیای برجام است

ژان ایو لودریان که در نشست سنای این کشور سخن می‌گفت اظهار داشت که مشکلات فنی و وضعیت داخلی ایران در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری خرداد سال آینده مانع از احیای برجام می‌شود.

روز دوشنبه نیز محمدجواد ظریف هشدار داد با توجه به انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو، آمریکا هر چه سریعتر باید درباره بازگشت به برجام و لغو تحریم‌ها تصمیم بگیرد

او هشدار داد «وقتی ما وارد دوره انتخابات شویم دولت در حال تحویل دادن قدرت است و نمی‌تواند هیچ کار مهمی انجام دهد و بعد باید تقریبا شش ماه صبر کنیم».

این در حالی است که نماینده ویژه آمریکا در امور ایران هفته گذشته گفت انتخابات ریاست‌جمهوری ایران «مولفه‌ای» در مذاکرات هسته‌ای بین تهران و واشینگتن برای احیای برجام به شمار نمی‌رود.

اظهارات روز سه‌شنبه لودریان دو روز پس از گفت‌وگوی او با آنتونی بلینکن همتای آمریکایی‌اش بیان شده است. به گزارش وزارت خارجه آمریکا، در این گفت‌وگو درباره موضوع هسته‌ای ایران نیز مذاکره شد.