رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


هشدار معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر روحانی: میراث اعتبار زدایی، زمین سوخته است؛ وطن را زمین سوخته نکنید

هشدار معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر روحانی: میراث اعتبار زدایی، زمین سوخته است؛ وطن را زمین سوخته نکنید علیرضا معزی در رشته توییتی نوشت: جنون اعتبارزدایی از همه چیز و همه کس، کار را به آنجا رساند که مرجعیت‌ها یک به یک فرو ریخت و فرصت آگاهی‌بخشی در بزنگاه‌ها، لحظه به لحظه از دست رفت. […]

هشدار معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر روحانی: میراث اعتبار زدایی، زمین سوخته است؛ وطن را زمین سوخته نکنید

علیرضا معزی در رشته توییتی نوشت:
جنون اعتبارزدایی از همه چیز و همه کس، کار را به آنجا رساند که مرجعیت‌ها یک به یک فرو ریخت و فرصت آگاهی‌بخشی در بزنگاه‌ها، لحظه به لحظه از دست رفت. آنقدر بر ترور شخصیت‌ها، بر نفرت‌پراکنی و دروغ اصرار کردند که حتی صدای فن‌سالاران هم در هیاهوی نابلدان و هوچی‌گران، شنیده نمی‌شود.

حاصل این اعتبارزدایی بی‌وقفه و نفرت‌پراکنی تمام‌وقت آن شده که وقتی تریبون‌ها و جریان‌ها، همگرا و فارغ از رقابت‌ها درباره‌ی سندی غیرالزام‌آور توضیح می‌دهند، شنیده نمی‌شوند و تردید جای اقناع را در افکار عمومی می‌گیرد. کاش می‌فهمیدند اعتبارزدایی، بر شاخه نشستن و از بن بریدن است.

وقتی هر صبح علیه دیپلماسی، تیتر درشت می‌زنند و شب‌ها علیه دیپلمات‌ها، دروغ را با نام مستعار گاندو بر آنتن می‌برند، شگفت‌آور نیست که صدای دستگاه سیاست خارجی در هیاهوی ادعاهای شاخ‌داری چون دفن زباله‌های هسته‌ای چین در کویر ایران! گم شود.

میراث اعتبار زدایی، زمین سوخته است؛ وطن را زمین سوخته نکنید