رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


کاهش ۱۵ درصدی مصرف بنزین در محدودیت‌های کرونایی

کاهش ۱۵ درصدی مصرف بنزین در محدودیت‌های کرونایی اسدالله قلی زاده رییس صنف جایگاه‌داران کشور با تایید کاهش مصرف بنزین به دلیل اعمال محدودیت ‌های کرونایی، گفت: مصرف بنزین در این مدت حدود ۱۵ درصد کاهش داشته است. مصرف بنزین در کشور با انجام سهمیه‌بندی در آبان سال ۹۸ و به دنبال آن شیوع کرونا […]

کاهش ۱۵ درصدی مصرف بنزین در محدودیت‌های کرونایی

اسدالله قلی زاده رییس صنف جایگاه‌داران کشور با تایید کاهش مصرف بنزین به دلیل اعمال محدودیت ‌های کرونایی، گفت: مصرف بنزین در این مدت حدود ۱۵ درصد کاهش داشته است.

مصرف بنزین در کشور با انجام سهمیه‌بندی در آبان سال ۹۸ و به دنبال آن شیوع کرونا و اعمال محدودیت‌ها، با کاهش همراه شد. این کاهش آنچنان با شتاب بود که در فروردین سال گذشته، مصرف بنزین به حدود ۵۰ میلیون لیتر در روز رسید.

با کاهش محدودیت‌ها، البته مصرف بنزین نیز بیشتر شد اما دیگر به بالای ۱۰۰ میلیون لیتر در روز نرسید.

قلی‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه به‌طور کلی جایگاه‌ها در سال گذشته با کاهش ۳۰ تا ۷۰ درصدی فروش مواجه بودند و حتی در ایام عید نیز میزان فروش در مقایسه با سال‌های قبل از کرونا بسیار پایین‌تر بود، ادامه داد: پیگیری‌های فراوانی برای حل مشکلات موجود و برگرداندن عرضه و مصرف این فرآورده به حالت طبیعی سالیان قبل انجام دادیم ولی نتیجه ای حاصل نشده است.