رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


پی پال امکان برداشت و واریز رمزارز به صرافی‌ها را فعال می‌کند

پی پال امکان برداشت و واریز رمزارز به صرافی‌ها را فعال می‌کند پی پال اعلام کرد که به‌زودی امکان برداشت و واریز ارزهای دیجیتال را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. خوزه پونته معاون توسعه تجارت جهانی این شرکت اعلام کرد که کاربران به‌زودی می‌توانند دارایی‌های دیجیتال خود را به کیف پول‌های خود منتقل کنند. […]

پی پال امکان برداشت و واریز رمزارز به صرافی‌ها را فعال می‌کند

پی پال اعلام کرد که به‌زودی امکان برداشت و واریز ارزهای دیجیتال را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

خوزه پونته معاون توسعه تجارت جهانی این شرکت اعلام کرد که کاربران به‌زودی می‌توانند دارایی‌های دیجیتال خود را به کیف پول‌های خود منتقل کنند.

این شرکت در سال ۲۰۱۹ به کاربران اجازه خرید ارز دیجیتال را به‌وسیله پول نقد داده بود. در مارس سال جاری هم پی پال امکان پرداخت به‌وسیله ارز دیجیتال را به کاربران خود داده بود.

این شرکت در پی انتقادها از این واقعیت که کاربران کنترل کمی بر دارایی‌های دیجیتالی خود دارند، تصمیم گرفته است ویژگی جدیدی را به سرویس‌های خود اضافه کند.

این بدان معنی است که کاربران پی پال می‌توانند ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را برای دیگران ارسال کرده و دریافت نمایند. این شرکت به‌طور متوسط هر دو ماه یک ‌بار تحولات جدید را ارائه می‌دهد، اما هنوز مشخص نیست که این قابلیت جدید از چه زمانی در دسترس قرار گیرد.