رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


ورود محموله بزرگ واکسن کرونا در اوایل هفته آینده

ورود محموله بزرگ واکسن کرونا در اوایل هفته آینده علیرضا رییسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در کلاب هوس: کارهای خوبی در زمینه واکسیناسیون صورت گرفته و قریب به ٨٠٠ مرکز تجمیعی واکسیناسیون راه اندازی شده است که یکی از اقدامات خوب در حوزه بهداشت محسوب می‌شود. ما رکورد تزریق روزانه ٢۵٠ هزار دوز […]

ورود محموله بزرگ واکسن کرونا در اوایل هفته آینده

علیرضا رییسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در کلاب هوس:

کارهای خوبی در زمینه واکسیناسیون صورت گرفته و قریب به ٨٠٠ مرکز تجمیعی واکسیناسیون راه اندازی شده است که یکی از اقدامات خوب در حوزه بهداشت محسوب می‌شود.

ما رکورد تزریق روزانه ٢۵٠ هزار دوز واکسن را شکستیم.

اواخر تیرماه حجم بسیاری از واکسن کرونا به دستمان خواهد رسید که می‌توانیم ظرفیت تزریق را به ۵٠٠ هزار دوز در روز برسانیم و تحقق این امر در شرایطی که اوضاع مالی ما خوب نیست، برنامه ریزی دقیقی می‌خواهد.

طی فاز یک کادر بهداشت و درمان بودند و در فاز دوم واکسیناسیون بالای ٧۵ سال، ۴ میلیون و ١٠٩ هزار واکسن تزریق کرده‌ایم.

شنبه محموله بزرگ واکسن به دستمان می‌رسد.

واکسن ایرانی کوو برکت در آستانه مجوز مصرف اضطراری

خبر واکسیناسیون بالای ۶۵ سال از روز دوشنبه که از قول من در رسانه‌ها اعلام شده است را تکذیب می‌کنم، سامانه واکسیناسیون برای این گروه‌ها بسته است و هفته آینده برای این گروه‌ها باز می‌شود.

واکسن برکت تاییدیه علمی اولیه را گرفته است و طی ٢ تا ٣ هفته آینده می‌توانیم از واکسن برکت استفاده کنیم.

درخواست مجوز مصرف اضطراری آمده است و کمیته اخلاق و کمیته واکسن در سازمان غذا و دارو در حال بررسی این موضوع هستند و امیدوارم گواهی مجوز مصرف اضطراری واکسن تا پایان خرداد صادر شود.

ما در تلاش هستیم تا افراد بالای ۶٠ سال را تا آخر خرداد ماه واکسن بزنیم، زیرا ٧۴ درصد مرگ‌ومیر در افراد بالای ۶۵ سال است.

نتایج فاز یک و ٢ واکسن برکت آمده که نتایج خوبی داشته است و اعلام کردیم که این نتایج در اختیار محققان داخلی و خارجی قرار گیرد که به زودی نتایج فاز یک و ٢ واکسن برکت منتشر خواهد شد.

مهندسان پزشکی که با بیمارستان‌ها در ارتباط هستند امروز مشمول سهمیه واکسیناسیون شدند و با ورود اولین محموله واکسن واکسینه خواهد شد.