رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


کنایه صریح واعظی به سنگ اندازی محسن رضایی در تصویب FATF /برخی کاندیداها سخنان شیرینی می گویند!

کنایه صریح واعظی به سنگ اندازی محسن رضایی در تصویب FATF /برخی کاندیداها سخنان شیرینی می گویند! محمود واعظی به روزنامه ایران گفت: برخی، دیروز «اف.ای.تی.اف» را به تحریم گره می‌زدند و امروز هم اینطور این مسائل را به هم گره می‌زنند. به نظر من این کار اشکال دارد و از نظر سیاسی و از […]

کنایه صریح واعظی به سنگ اندازی محسن رضایی در تصویب FATF /برخی کاندیداها سخنان شیرینی می گویند!

محمود واعظی به روزنامه ایران گفت:

برخی، دیروز «اف.ای.تی.اف» را به تحریم گره می‌زدند و امروز هم اینطور این مسائل را به هم گره می‌زنند. به نظر من این کار اشکال دارد و از نظر سیاسی و از دیدگاه مردم پسندیده نیست.

البته باید به این نکته هم اشاره کرد که همان‌طور که شما گفتید، به نظر می‌رسد حالا که از مردم رأی می‌خواهند، می‌گویند ما راه حل مسأله «اف.ای.تی.اف» را بلد هستیم، اما دولت کم‌کاری کرده است، این درحالی است که این دو لایحه از مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان به مجمع تشخیص آمد، اما وقتی مجمع تشخیص این لوایح را نگه داشت، دولت چه کاری می‌توانست انجام دهد؟

اگر کسی خواب است می‌توان او را بیدار کرد، اما اگر کسی خود را به خواب زده باشد، هرکاری هم که بکنیم، نمی‌توانیم او را بیدار کنیم. بنابراین، آنچه درباره «اف. ای. تی. اف» گذشت، به این دلیل بود که نمی‌خواستند این مسأله حل شود.