رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


تائید سخنان مصلحی توسط محمد هاشمی

تائید سخنان مصلحی توسط محمد هاشمی: ٣ عضو شورای نگهبان در سال ٩٢ همین مسایل را به آقای هاشمی گفته بودند برادر آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفت و گو با «قرن نو» درباره روایت حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات دولت احمدی‌نژاد از ردصلاحیت مرحوم هاشمی در سال ٩٢ و تکذیب این توسط عباسعلی کدخدایی، سخنگوی […]

تائید سخنان مصلحی توسط محمد هاشمی: ٣ عضو شورای نگهبان در سال ٩٢ همین مسایل را به آقای هاشمی گفته بودند

برادر آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفت و گو با «قرن نو» درباره روایت حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات دولت احمدی‌نژاد از ردصلاحیت مرحوم هاشمی در سال ٩٢ و تکذیب این توسط عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان گفت:

بر اساس اطلاعات ما آنچه آقای مصلحی گفته حقیقت دارد. همان سال ٩٢ و در روزهای حدفاصل ردصلاحیت آقای هاشمی تا برگزاری انتخابات، سه نفر از اعضای شورای نگهبان که بهتر است اشاره‌ای به نام آنها نکنم خدمت ایشان آمدند و درست همین داستان را از جلسه شورا گفتند که ماجرا اینطوری شده و آقای مصلحی چنین کاری کرده است.

شما اگر دقت هم بکنید در همان موعد مرحوم هاشمی همین ماجرا را با همین کیفیتی که آقای مصلحی گفته، علنا روایت کردند. دلیلش این بود که آن اعضای شورای نگهبان مستقیما به خود ایشان ماجرا را گفته بودند و بین گفته‌های آنها هم تناقضی نبود. یعنی همه یک روایت مشابه داشتند. حالا هم وزیر اطلاعات وقت همان ماجرا را همانطور دوباره تائید کرده و فقط آقای کدخدایی است که می‌گوید اینطور نیست.
آقای کدخدایی در این سال‌ها چند باری درباره این موضوع حرف زده‌اند و در سخنان ایشان تناقض‌هایی هم بود.

الان دیدم خیلی‌ها گفتند اگر آقای مصلحی روایتش کذب است و آقای کدخدایی و شورای نگهبان از کذب بودن آن اینقدر اطمینان دارند، ایشان را برای انتخابات خبرگان رهبری ردصلاحیت کنند. به نظرم این خواسته منطقی و به جایی است که مشخص می‌کند حق با چه کسی و کدام طرف حقیقت را پنهان می‌کند.