واقعیت های تکان دهنده علت تصادف اتوبوس خبرنگاران و سربازان
واقعیت های تکان دهنده علت تصادف اتوبوس خبرنگاران و سربازان خادمی زاده، رییس هیات مدیره کانون سراسری انجمنهای صنفی رانندگان: در ایران لنت ترمز را با مقوا می سازند. پروفیلهای به کار رفته در اتوبوسهای اسکانیا، نقطه جوشها و نقطه اتصالات هیچ کدام استاندارد را ندارد. کمربندهایی را که پلیس راه اصرار بر داشتن آن […]
واقعیت های تکان دهنده علت تصادف اتوبوس خبرنگاران و سربازان
خادمی زاده، رییس هیات مدیره کانون سراسری انجمنهای صنفی رانندگان:
در ایران لنت ترمز را با مقوا می سازند.
پروفیلهای به کار رفته در اتوبوسهای اسکانیا، نقطه جوشها و نقطه اتصالات هیچ کدام استاندارد را ندارد.
کمربندهایی را که پلیس راه اصرار بر داشتن آن میکند دو نقطهای است و در هواپیما برای افت از آن استفاده میشود در حالی که باید از کمربندهای سه نقطهای در اتوبوسها استفاده کرد.
در معاینه فنیهالاستیک و شیشه اتوبوس را چک میکنند ومدیرفنی پشت اتوبوس نمی نشیند وترمز آن را تست نمیکند./ایسنا