رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


واقعیت های تکان دهنده علت تصادف اتوبوس خبرنگاران و سربازان

واقعیت های تکان دهنده علت تصادف اتوبوس خبرنگاران و سربازان خادمی زاده، رییس هیات مدیره کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان: در ایران لنت ترمز را با مقوا می سازند. پروفیل‌های به کار رفته در اتوبوس‌های اسکانیا، نقطه جوش‌ها و نقطه اتصالات هیچ کدام استاندارد را ندارد. کمربندهایی را که پلیس راه اصرار بر داشتن آن […]

واقعیت های تکان دهنده علت تصادف اتوبوس خبرنگاران و سربازان

خادمی زاده، رییس هیات مدیره کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان:

در ایران لنت ترمز را با مقوا می سازند.

پروفیل‌های به کار رفته در اتوبوس‌های اسکانیا، نقطه جوش‌ها و نقطه اتصالات هیچ کدام استاندارد را ندارد.

کمربندهایی را که پلیس راه اصرار بر داشتن آن می‌کند دو نقطه‌ای است و در هواپیما برای افت از آن استفاده می‌شود در حالی که باید از کمربندهای سه نقطه‌ای در اتوبوس‌ها استفاده کرد.

در معاینه فنی‌هالاستیک و شیشه اتوبوس را چک می‌کنند ومدیرفنی پشت اتوبوس نمی نشیند وترمز آن را تست نمی‌کند./ایسنا