رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


موضع گیری بایدن درخصوص برنامه هسته ای ایران و حشد الشعبی

موضع گیری بایدن درخصوص برنامه هسته ای ایران و حشد الشعبی جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در دیدار با روون ریولین، رییس رژیم صهیونیستی گفت: تا زمانی که من رئیس جمهور هستم ایران هرگز به سلاح هسته ای دست پیدا نخواهد کرد. ریولین هم که این آخرین سفرش به آمریکا به عنوان رئیس رژیم صهیونیستی […]

موضع گیری بایدن درخصوص برنامه هسته ای ایران و حشد الشعبی

جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در دیدار با روون ریولین، رییس رژیم صهیونیستی گفت: تا زمانی که من رئیس جمهور هستم ایران هرگز به سلاح هسته ای دست پیدا نخواهد کرد.

ریولین هم که این آخرین سفرش به آمریکا به عنوان رئیس رژیم صهیونیستی است، از اظهارات بایدن علیه ایران ابراز خرسندی کرد و گفت که اسرائیل «دوستی بزرگتر» از ایالات متحده ندارد.

بایدن در بخشی دیگر از سخنانش به حمله بامداد دوشنبه آمریکا به مواضع حشد الشعبی در مرز عراق و سوریه اشاره کرده و گفت: شخصاً دستور حملات اخیر به مواضع شبه نظامیان در عراق و سوریه را صادر کردم.

گفتنی است، جنگنده‌های ایالات متحده آمریکا بامداد دوشنبه مواضع حشد الشعبی در منطقه البوکمال واقع در مرزهای مشترک سوریه و عراق را هدف قرار دادند.

طبق اعلام منابع عراقی، در جریان تجاوز نظامی ایالات متحده آمریکا به مرزهای مشترک سوریه و عراق، ۴ نیروی حشد الشعبی به شهادت رسیدند. آمریکایی‌ها مدعی هستند که با هدف مبارزه با تروریسم این تجاوز نظامی را انجام داده‌اند!