رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


پلیس بنادر امارات مقررات جدیدی برای شناورهای سنتی ایرانی اعمال کرد

پلیس بنادر امارات مقررات جدیدی برای شناورهای سنتی ایرانی اعمال کرد رییس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: پلیس بنادرامارات متحده عربی مقررات سخت گیرانه‌ جدیدی برای شناورهای سنتی ایرانی اعمال کرد. داود بهادری بنا به اخبار دریافتی، به تازگی پلیس (شرطه) بنادر امارات از لنج‌های سنتی ایرانی که به آن منطقه ورود می‌کنند، چنانچه […]

پلیس بنادر امارات مقررات جدیدی برای شناورهای سنتی ایرانی اعمال کرد

رییس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: پلیس بنادرامارات متحده عربی مقررات سخت گیرانه‌ جدیدی برای شناورهای سنتی ایرانی اعمال کرد.

داود بهادری بنا به اخبار دریافتی، به تازگی پلیس (شرطه) بنادر امارات از لنج‌های سنتی ایرانی که به آن منطقه ورود می‌کنند، چنانچه در حین بازرسی لباس‌های فرم نظامی و شبه نظامی را مشاهده کنند اقدام به ممانعت از ورود و توقیف شناور می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دلایل این برنامه پلیس امارات مشخص نیست،گفت: همچنین خدمه شناورها، در زمان سفر به کشور امارات متحده عربی از به‌ همراه داشتن کارت پایان خدمت و سایر کارت‌های عضویت در پایگاه‌های مقاومت بسیج بجد خودداری کنند.

وی از تعاونی لنج داران این شهرستان خواست نسبت به اطلاع رسانی به مالکان و خدمه شناورها در این زمینه، به آنان توصیه کند از به همراه داشتن هر گونه البسه اشاره شده به هر نحو حتی به‌عنوان پارچه تنظیف پرهیز کنند.