رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


افزایش پروازهای مستقیم فرودگاه امام‌خمینی به کشورهای خارجی

افزایش پروازهای مستقیم فرودگاه امام‌خمینی به کشورهای خارجی همزمان با بازگشت شرکت‌های هواپیمایی خارجی به فرودگاه امام‌خمینی(ره)، میزان پروازهای مستقیم از این فرودگاه به مقاصد اروپایی افزایش یافت. پروازهای شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا اکنون به صورت سه روز در هفته در حال انجام است و توافق شده تا به پنج روز در هفته افزایش یابد. اتریشی […]

افزایش پروازهای مستقیم فرودگاه امام‌خمینی به کشورهای خارجی

همزمان با بازگشت شرکت‌های هواپیمایی خارجی به فرودگاه امام‌خمینی(ره)، میزان پروازهای مستقیم از این فرودگاه به مقاصد اروپایی افزایش یافت.

پروازهای شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا اکنون به صورت سه روز در هفته در حال انجام است و توافق شده تا به پنج روز در هفته افزایش یابد.

اتریشی ایرلاین از گروه پروازی لوفت‌هانزا نیز از هفدهم ماه جولای یعنی ۹ روز دیگر پروازهای خود به مقصد وین را به صورت سه روز در هفته برقرار خواهد کرد.

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) با رعایت تمامی پروتکل‌های مصوب سازمان هواپیمایی کشوری و ستاد ملی مبارزه با کرونا در حال خدمت رسانی به مسافران است و مسافران ورودی برای ورود به کشور و مسافران خروجی برای خروج از کشور باید تست PCR منفی کرونا را به همراه داشته باشند.