رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


بازار داغ خودروهای اجاره‌ای برای دور زدن حریم محدودیت کرونایی مازندران

بازار داغ خودروهای اجاره‌ای برای دور زدن حریم محدودیت کرونایی مازندران اجاره خودرو با پلاک بومی در برخی شهرهای مازندران طی روزهای اخیر به یکی از راه‌های دور زدن محدودیت‌های کرونایی و فرار از جریمه روزانه خودروهای مسافران تبدیل شده است. بررسی میدانی خبرنگار ایرنا از برخی شهرهای استان همچون محمودآباد، سرخرود و نور صحت […]

بازار داغ خودروهای اجاره‌ای برای دور زدن حریم محدودیت کرونایی مازندران

اجاره خودرو با پلاک بومی در برخی شهرهای مازندران طی روزهای اخیر به یکی از راه‌های دور زدن محدودیت‌های کرونایی و فرار از جریمه روزانه خودروهای مسافران تبدیل شده است.

بررسی میدانی خبرنگار ایرنا از برخی شهرهای استان همچون محمودآباد، سرخرود و نور صحت این اتفاق را نشان می‌دهد و قیمت برخی خودروها به روزانه ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان رسیده است.

یکی از مسوولان شهرستان محمودآباد که نخواست نامش فاش شود با تایید این خبر، این اقدام را بسیار خطرناک و آسیب‌زا توصیف کرد و به ایرنا گفت:

اینکه مردم مازندران به ویژه فعالان حوزه گردشگری خسارتی سنگین از شیوع کرونا دیده‌اند بر کسی پوشیده نیست اما این اتفاق می‌تواند مدیریت کرونا در موج پنجم را با چالش مواجه کند.

محمود حسین‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد نیز در این باره به ایرنا گفت:

تاکنون نیروی انتظامی با چنین موردی برخورد نکرده اما در صورت محرز شدن چنین موضوعی از طریق مراجع قضایی با آن به سختی برخورد خواهد شد.