رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


دردسرهای واکسن سینوفارم برای ملی‌پوشان فوتسال

دردسرهای واکسن سینوفارم برای ملی‌پوشان فوتسال؛ بازیکنان در لیتوانی باید هر ۴۸ ساعت یک‌ بار آزمایش کرونا بدهند! اعضای تیم ملی فوتسال ایران که در لیتوانی حضور دارند، باید هر ۴۸ ساعت یک‌ بار آزمایش کرونا بدهند زیرا ملی‌پوشان ایرانی واکسن سینوفارم چینی تزریق کرده‌اند و اتحادیه اروپا این واکسن را تایید نمی‌کند. اتحادیه اروپا […]

دردسرهای واکسن سینوفارم برای ملی‌پوشان فوتسال؛ بازیکنان در لیتوانی باید هر ۴۸ ساعت یک‌ بار آزمایش کرونا بدهند!

اعضای تیم ملی فوتسال ایران که در لیتوانی حضور دارند، باید هر ۴۸ ساعت یک‌ بار آزمایش کرونا بدهند زیرا ملی‌پوشان ایرانی واکسن سینوفارم چینی تزریق کرده‌اند و اتحادیه اروپا این واکسن را تایید نمی‌کند.

اتحادیه اروپا فقط چهار واکسن فایزر، مدرنا، آسترازنکا و جانسون ‌اند جانسون را تایید کرده است و گذرنامه واکسن نیز فقط برای افرادی صادر می‌شود که یکی از این چهار واکسن را دریافت کرده باشند. بر همین اساس، مسافران کشورهای دیگر که واکسن‌های تزریقی آنان از انواع دیگر باشد، فقط در صورت همراه داشتن آزمایش منفی کرونا می‌توانند به خاک اتحادیه اروپا وارد شوند.

رقابت‌های جام‌جهانی فوتسال ۲۰۲۱ از روز یکشنبه ۱۲ سپتامبر در لیتوانی آغاز شده است. تیم ملی فوتسال ایران نیز در این مسابقه‌ها حضور دارد و در اولین دیدار خود روز سه‌شنبه ۲۴ شهریور به مصاف تیم ملی صربستان می‌رود. ملی‌پوشان فوتسال ایران در حالی رقابت‌های خود را آغاز می‌کنند که با دردسر نوع واکسنی که تزریق کرده‌اند، روبه‌رو شده‌اند.