رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


داروی خوراکی کرونا میزان بستری بیماران را ۵۰درصد کاهش می‌دهد

داروی خوراکی کرونا میزان بستری بیماران را ۵۰درصد کاهش می‌دهد نتایج مرحله سوم مطالعه بالینی روی تاثیر یک قرص ضد ویروسی نشان می دهد؛ این دارو می تواند شانس مرگ یا بستری شدن بیماران کرونایی در معرض خطر را ۵۰ درصد کاهش دهد. شرکت داروسازی «مرک» خبرهای خوبی را برای بیماران مبتلا به کووید -۱۹ […]

داروی خوراکی کرونا میزان بستری بیماران را ۵۰درصد کاهش می‌دهد

نتایج مرحله سوم مطالعه بالینی روی تاثیر یک قرص ضد ویروسی نشان می دهد؛ این دارو می تواند شانس مرگ یا بستری شدن بیماران کرونایی در معرض خطر را ۵۰ درصد کاهش دهد.

شرکت داروسازی «مرک» خبرهای خوبی را برای بیماران مبتلا به کووید -۱۹ منتشر کرده است؛ بر اساس نتایج مطالعه بالینی این شرکت، داروی ضد ویروسی «مولنوپیراویر» ( molnupiravir ) خطر بستری شدن و مرگ بیماران کرونایی را که در معرض خطر قرار دارند تا ۵۰ درصد کاهش می دهد.

داروی «مولنوپیراویر» (Molnupiravir)، که در ابتدا برای درمان آنفلوانزا تهیه شده بود، می تواند بسیاری از این چالش ها را حل کند. این دارو در مقایسه با سایر درمان های کووید -۱۹ که نیاز به تزریق وریدی گرانقیمت دارند، مانند آنتی بادی های مونوکلونال و پلاسمای دوره نقاهت، به صورت قرص، دو بار در روز و به مدت پنج روز تجویز می شود. داروی ضد ویروسی «رمدسیویر» که در حال حاضر تنها دارویی است که با تأیید کامل سازمان غذا و داروی آمریکا برای درمان کووید -۱۹ نیز باید وارد جریان خون شود.