رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


راه‌های جایگزین ارتباطی ارمنستان آماده بهره‌برداری است

راه‌های جایگزین ارتباطی ارمنستان آماده بهره‌برداری است میرزویان وزیر امور خارجه ارمنستان: راه‌های جایگزین ارتباطی ارمنستان آماده بهره‌برداری است. مذاکرات و گفت‌وگوها و بررسی‌هایی که با آقای امیرعبداللهیان داشتیم، بسیار خوب بود. در این مذاکرات تاکید کردیم که سابقه دوستی ما به قرن‌ها پیش باز می‌گردد و توافق کردیم این راهبرد ادامه داشته باشد. در […]

راه‌های جایگزین ارتباطی ارمنستان آماده بهره‌برداری است

میرزویان وزیر امور خارجه ارمنستان:

راه‌های جایگزین ارتباطی ارمنستان آماده بهره‌برداری است.

مذاکرات و گفت‌وگوها و بررسی‌هایی که با آقای امیرعبداللهیان داشتیم، بسیار خوب بود. در این مذاکرات تاکید کردیم که سابقه دوستی ما به قرن‌ها پیش باز می‌گردد و توافق کردیم این راهبرد ادامه داشته باشد.

در جلسه امروز تحولات منطقه را مورد بررسی قرار دادیم و من مساله قره باغ و تهاجم آذربایجان را به آقای وزیر گفتم.

با جمهوری آذربایجان توافق و تاکید کردیم اسیران جنگی سریع‌تر آزاد شوند اما این اتفاق نیفتاده است که این کار باید هرچه سریعتر انجام شود .

همانطور که در نیویورک گفتم می‌توانیم روند گفت وگوها بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان را در چارچوب گروه مینسک اروپایی بازسازی کنیم و امروز هم بر این مساله تاکید می‌کنم.

یکی از موضوعات امروز بررسی وضعیت راه‌های ارتباطی و رفع محدودیت‌ها بود. آقای وزیر را از روند احداث راه‌ها آگاه ساختم و اعلام کردم که راه جایگزین ارتباطی آماده بهره‌برداری است.