رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


تخم مرغ رسما از روز چهارشنبه گران می‌شود!

تخم مرغ رسما از روز چهارشنبه گران می‌شود! قیمت هر شانه تخم‌مرغ در میادین میوه‌ و تره‌بار به ۴۳ هزار تومان رسیده و در بازار ۶۰ هزار تومان است. قرار است از این پس هر کیلو تخم‌مرغ از مرغداری با قیمت ۱۸ هزار و ۸۸۰ تومان عرضه شود اما هنوز مرغداران از این قیمت راضی […]

تخم مرغ رسما از روز چهارشنبه گران می‌شود!

قیمت هر شانه تخم‌مرغ در میادین میوه‌ و تره‌بار به ۴۳ هزار تومان رسیده و در بازار ۶۰ هزار تومان است. قرار است از این پس هر کیلو تخم‌مرغ از مرغداری با قیمت ۱۸ هزار و ۸۸۰ تومان عرضه شود اما هنوز مرغداران از این قیمت راضی نیستند و معتقدند افزایش قیمت خوراک مرغ امان آنها را بریده.

نبی‌پور، رئیس اتحادیه مرغ تخم‌گذار تهران: قیمت هر عدد تخم مرغ حتی به سه هزار تومان هم برسد باز سرانه مصرف کاهش پیدا نمی‌کند، چرا که مردم دیگر توان خرید گوشت، مرغ، لبنیات یا حتی حبوبات را ندارند. اکنون هر قالب پنیر به ۲۰ هزار تومان رسیده است.

اکنون قیمت هر کیلو عدس بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان است. بنابراین مردم توان خرید این محصول را ندارند و تقاضا برای خرید تخم‌مرغ حتی بیشتر از سال‌های قبل شده اما با توجه به گرانی‌ها، تولید تخم مرغ کاهش پیدا نکرده است.

علت افزایش تقاضا برای خرید تخم مرغ هم این است که مردم فقیرتر شدند. مطمئنا اگر مردم پول داشتند به جای خرید تخم مرغ گوشت و مرغ می‌خریدند /تجارت‌نیوز