رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


آیا دفتر نماینده رهبر انقلاب در باکو تعطیل شد؟!

آیا دفتر نماینده رهبر انقلاب در باکو تعطیل شد؟! خبرگزاری تسنیم مدعی شده است که مسجد و دفتر نمایندگی حجت‌الاسلام سیدعلی اکبر اجاق نژاد نماینده مقام معظم رهبری در باکو پلمب و به دستور مقامات جمهوری آذربایجان تعطیل شد. این درحالی است که اخباری تایید نشده از بسته شدن حسينيه ايرانيان وابسته به رايزنى فرهنگى […]

آیا دفتر نماینده رهبر انقلاب در باکو تعطیل شد؟!

خبرگزاری تسنیم مدعی شده است که
مسجد و دفتر نمایندگی حجت‌الاسلام سیدعلی اکبر اجاق نژاد نماینده مقام معظم رهبری در باکو پلمب و به دستور مقامات جمهوری آذربایجان تعطیل شد.

این درحالی است که اخباری تایید نشده از بسته شدن حسينيه ايرانيان وابسته به رايزنى فرهنگى توسط ماموران جمهورى آذربايجان منتشر شده که به بهانه شيوع كرونا انجام شده است.

شنیده‌ها حاکیست سفارت ايران در جمهورى آذربايجان يادداشت اعتراض به وزارت خارجه آن كشور ارسال كرده و در حال پيگيرى است تا اين محدوديت برداشته شود.

پیش از این نیز با اوج‌گیری تنش‌های میان ایران و آذربایجان در خرداد سال ۹۱ سفارت جمهوری اسلامی در باکو اعلام کرده‌بود که مقامات فرودگاه باکو از ورود معاون دفتر نمایندگی ولی فقیه در اذربایجان به باکو جلوگیری کرده بودند و‌در آن زمان این مقام از فردوگاه بین المللی باکو به ایران بازگردانده شده بود.