رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


هشدار پلیس درمورد کلاهبرداری با کارت واکسن کرونا

هشدار پلیس درمورد کلاهبرداری با کارت واکسن کرونا کلاهبرداری و شیادی از طریق کارت واکسن کرونا با واکسیناسیون سراسری در فضای مجازی آغاز شده، بر این اساس پلیس فتا هشدار داده تا هموطنان مراقب کلاهبرداران باشند. با توجه به روند رو به رشد تزریق واکسن کرونا در کشور شاهد انتشار اخبار، اعلامیه‌ها و پیامک‌های جعلی […]

هشدار پلیس درمورد کلاهبرداری با کارت واکسن کرونا

کلاهبرداری و شیادی از طریق کارت واکسن کرونا با واکسیناسیون سراسری در فضای مجازی آغاز شده، بر این اساس پلیس فتا هشدار داده تا هموطنان مراقب کلاهبرداران باشند.

با توجه به روند رو به رشد تزریق واکسن کرونا در کشور شاهد انتشار اخبار، اعلامیه‌ها و پیامک‌های جعلی در خصوص ثبت نام برای دریافت واکسن و یا انجام واکسیناسیون برخی جوامع هدف و گروه‌های سنی در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی هستیم.

به گونه‌ای که انتشار این اعلامیه‌ها، پیامک‌ها و اخبار جعلی باعث سردرگمی افراد، کلاهبرداری از طریق ثبت نام در یکسری سایت های نامعتبر و همچنین ایجاد مشکلاتی برای مراکز تزریق واکسن کرونا شده است.

تنها مدرک معتبر واکسیناسیون ایران، کارت دیجیتال صادرشده از سوی وزارت بهداشت است که از طریق سامانه salamat.gov.ir صادر شده و به هیچ وجه نباید به لینک هایی که در پیامک برای شما ارسال می شود مراجعه صورت گیرد.