رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


ظرفیت خالی رشته‌های مهم دستیاری صحت ندارد

ظرفیت خالی رشته‌های مهم دستیاری صحت ندارد دکتر سیدسعید هاشمی نظری، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نتایج آزمون دستیاری ۱۱ مهرماه ۱۴۰۰ اعلام شد و پیش از آن جداولی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد ظرفیت رشته‌هایی همچون جراحی قلب، رادیولوژی و جراحی مغز و اعصاب خالی مانده است که این […]

ظرفیت خالی رشته‌های مهم دستیاری صحت ندارد

دکتر سیدسعید هاشمی نظری، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نتایج آزمون دستیاری ۱۱ مهرماه ۱۴۰۰ اعلام شد و پیش از آن جداولی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد ظرفیت رشته‌هایی همچون جراحی قلب، رادیولوژی و جراحی مغز و اعصاب خالی مانده است که این موضوع صحت ندارد.

پس از اعلام نتایج اولیه و کارنامه و انتشار انتخاب رشته چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی، ظرفیت پذیرش تغییر کرد و میزان ظرفیت از حدود ۳۶۰۰ نفر به ۴ هزار و ۳۰۳ نفر افزایش یافت.

در رشته‌های مهم دستیاری حتی برای امسال بیش از ظرفیت سال گذشته هم دستیار پذیرفته شده و ظرفیت این رشته‌ها خالی نمانده است.

پس از ثبت نام نهایی دستیاران در دانشگاه‌های علوم پزشکی و ارزیابی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی درباره احتمال اعلام تکمیل ظرفیت برای رشته‌های خالی مانده تصمیم گیری می‌شود.