رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


صداوسیما با پلتفرم اینترنتی خود به میدان می آید

صداوسیما با پلتفرم اینترنتی خود به میدان می آید روزنامه هفته صبح مدعی شد: در کشاکش جدال دوباره میان صدا و سیما و وزارت ارشاد بر سر تصدی گری وی او دی ها، تلویزیون تصمیم دارد یک پلت فرم اختصاصی راه بیندازد. برای شروع قدرتمند هم سراغ سریال توقیفی کمال تبریزی خواهد رفت. تلوبیون گزینه […]

صداوسیما با پلتفرم اینترنتی خود به میدان می آید

روزنامه هفته صبح مدعی شد:

در کشاکش جدال دوباره میان صدا و سیما و وزارت ارشاد بر سر تصدی گری وی او دی ها، تلویزیون تصمیم دارد یک پلت فرم اختصاصی راه بیندازد. برای شروع قدرتمند هم سراغ سریال توقیفی کمال تبریزی خواهد رفت.

تلوبیون گزینه اصلی برای تبدیل به وی او دی اختصاصی صدا و سیما است. با این حال ایده راه اندازی یک پلتفرم با نامی دیگر هم شنیده می شود.

تصمیم مدیران این است تا وی او دی اختصاصی صدا و سیما با انتشار سریال سرزمین کهن (سرزمین مادری) کلید بخورد. با این شیوه هم سریال کمال تبریزی از بلاتکلیفی رها می شود و هم وی او دی جدید، با قدرت وارد رقابت خواهد شد.

ضمن آن که دیگر سریال هایی که تلویزیون در شرایط معمول، توان پخش آن ها را ندارد، سر از وی او دی در می آوردند. کما این که در دوران انتخابات، برنامه محمد دلاوری میزبان چهره هایی بود که در تلویزیون اجازه حضور ندارند.

شورای مجازی صدا و سیما در دوران ریاست علی عسگری، طرح راه اندازی وی او دی را مطرح کرد. حالا تیم جدید دنبال اجرایی کردن ایده هستند.