رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


رئیس‌جمهور اوکراین از اتحادیه اروپا خواست هرگونه تجارت با روسیه را متوقف کند

رئیس‌جمهور اوکراین از اتحادیه اروپا خواست هرگونه تجارت با روسیه را متوقف کند ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، روز دوشنبه در پیامی ویدئویی از اتحادیه اروپا و به‌ویژه آلمان خواست تا کلیه روابط تجاری با روسیه به خصوص در زمینه منابع انرژی را متوقف کند. رئیس‌جمهور اوکراین گفت: «پولی برای اشغالگران نفرستید، همه بنادر خود را […]

رئیس‌جمهور اوکراین از اتحادیه اروپا خواست هرگونه تجارت با روسیه را متوقف کند

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، روز دوشنبه در پیامی ویدئویی از اتحادیه اروپا و به‌ویژه آلمان خواست تا کلیه روابط تجاری با روسیه به خصوص در زمینه منابع انرژی را متوقف کند.

رئیس‌جمهور اوکراین گفت: «پولی برای اشغالگران نفرستید، همه بنادر خود را به روی آنها ببندید، کالاهای خود را برای آنها ارسال نکنید، منابع انرژی‌شان را دریافت نکنید. بدون تجارت با شما، بدون شرکت‌ها و بانک‌های شما، روسیه پول بیشتری برای این جنگ نخواهد داشت.»

اظهارات آقای زلنسکی همزمان با نشست وزرای خارجه و دفاع اتحادیه اروپا در بروکسل در روز دوشنبه بیان می‌شود. قرار است در این جلسه تحریم‌های جدید احتمالی علیه مسکو به بحث گذاشته شود.

کشورهای اروپایی که به شدت به صنعت نفت و گاز روسیه وابسته هستند تا کنون تحریم این بخش مهم از اقتصاد روسیه را رد کرده‌اند. آلمان از جمله کشورهایی است که به دلیل مخالفتش با تحریم‌ گاز روسیه مورد انتقاد قرار گرفته است.