رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


اعلام آرای انضباطی دربی؛ ۶ جلسه محرومیت برای یحیی، یک جلسه غلامپور

اعلام آرای انضباطی دربی؛ ۶ جلسه محرومیت برای یحیی، یک جلسه غلامپور بر اساس اعلام کمیته انضباطی گل‌محمدی به‌دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و شش جلسه محرومیت از همراهی تیم در مسابقات لیگ برتر که دو جلسه آن به مدت یک سال تعلیقی است، محکوم […]

اعلام آرای انضباطی دربی؛ ۶ جلسه محرومیت برای یحیی، یک جلسه غلامپور

بر اساس اعلام کمیته انضباطی گل‌محمدی به‌دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و شش جلسه محرومیت از همراهی تیم در مسابقات لیگ برتر که دو جلسه آن به مدت یک سال تعلیقی است، محکوم شد که این رأی قابل تجدیدنظرخواهی است.

همچنین باشگاه پرسپولیس به دلیل مسئولیت تضامنی در قبال رفتار اعضا و همینطور سوءرفتار تیمی ناشی از ۶ اخطار به ترتیب مطابق با ماده ۵۰ و ۵۸ مقررات انضباطی به پرداخت دویست میلیون ریال و دویست و چهل میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بهزاد غلامپور مربی استقلال به‌دلیل بدرفتاری در قبال بازیکن مقابل به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم در لیگ و پرداخت دویست میلیون ریال محکوم شد.

باشگاه استقلال نیز به‌دلیل مسئولیت تضامنی در قبال رفتار اعضا مطابق با ماده ۵۰ مقررات انضباطی به پرداخت دویست میلیون ریال محکوم شد.

کلیه آرای مرتبط با این مسابقه به‌جز محرومیت گل‌محمدی قطعی است/ فارس