رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روزانه ۰۷اردیبهشت ۱۴۰۱

متولدین فروردین ماه این روزها بیشتر از همیشه در خانه خود احساس راحتی و آرامش دارید؛ قدرِ این لحظات را بدانید و در کنار خانواده دقایق خوشی سپری کنید. از کسانی که به شما کمک می‌کنند تا به اهدافتان نزدیک شوید؛ قدردانی کنید و برعکس؛ از کسانی که مانع از رسیدن شما به اهدافتان می‌شوند؛ […]

متولدین فروردین ماه

این روزها بیشتر از همیشه در خانه خود احساس راحتی و آرامش دارید؛ قدرِ این لحظات را بدانید و در کنار خانواده دقایق خوشی سپری کنید.

از کسانی که به شما کمک می‌کنند تا به اهدافتان نزدیک شوید؛ قدردانی کنید و برعکس؛ از کسانی که مانع از رسیدن شما به اهدافتان می‌شوند؛ دوری‌کنید و برای خود و حال خوبتان ارزش قائل باشید.

متولدین اردیبهشت ماه

اگر احساس تنهایی می‌کنید؛ بهتر است بیشتر از همیشه معاشرت داشته باشید، روابط اجتماعی خود را گسترده‌تر کنید؛ با دوستان قدیمی خود روابط را از سر بگیرید و این‌گونه حال دلتان را بهبود ببخشید.

مطمئناً در کار خود نتایج دلخواهتان را به‌دست می‌آورید، فقط باید با همکاران و مافوقتان با درایت رفتار کنید.

اگر دچار سردرد یا مشکلاتی در عملکرد گوارشی خود شده‌اید؛ حتماً باید به پزشک متخصص مراجعه کنید و از اضطراب و استرس دور بمانید که هر دو عامل بیماری‌های شما خواهند بود.

متولدین خرداد ماه

ممکن است در روابط خود با همسرتان دچار مشکل شوید؛ اما بهتر است که حسن نیت خود را نشان دهید و به او ثابت کنید که خوبی‌اش را می‌خواستید و قصد اذیت و آزار و رنجش همسرتان را نداشتید.

هیچ‌وقت در پذیرش پروژه‌ای که برایتان تازه و جدید است؛ عجله نکنید. سر فرصت تمام جوانب را در نظر بگیرید و بعد تصمیم‌گیری نمایید.

برای جلوگیری از بحران مالی؛ هیچ‌وقت پول خود را بدون برنامه‌ریزی خرج نکنید و حتماً پلن درستی داشته باشید و پس‌انداز را هم در نظر بگیرید و در جای درست و فکر شده نیز سرمایه‌گذاری کنید.

متولدین تیر ماه

به‌زودی وضعیت مالی شما بهتر از آن چیزی می‌شود که فکرش را می‌کردید؛ فقط نباید پولی که به‌دست آورده‌اید را به‌راحتی خرج کنید تا دوباره دچار بی‌پولی شوید.

ممکن است دچار مشکلات ریوی شوید و از اختلالات مربوط به خواب رنج ببرید؛ اما مطمئن باشید که با کمی آرامش و مراجعه به پزشک اوضاع بر وفق مرادتان خواهد شد و دوباره سلامتی خود را به‌دست می‌آورید.

برای فرزندان خود وقت بیشتری بگذارید؛ آنها را بیش‌ازحد محدود نکنید اما رفیق باشید و درعین‌حال از راه دور کنترل کنید تا دچار پشیمانی نشوید.

متولدین مرداد ماه

امروزِ خود را سرشار از آرامش در تمام زمینه‌های زندگی‌تان احساس می‌کنید؛ از این بابت و حس و حال خوب خود شکرگزار خدا باشید و تمام تلاش خود را به خرج دهید تا این اوضاع را حفظ کنید.

اگر قصد دارید که یک پروژه جدیدی را استارت بزنید؛ امروز فرصت خوبی است و مطمئناً با پشتکار و تلاش به نتایج بسیار مطلوبی خواهد رسید ورق زندگی‌تان بر خواهد گشت.

متولدین شهریور ماه

شما تمایل زیادی به خرج کردن بیش از حد دارید؛ باید این میل را در خودتان کنترل کنید در غیر این صورت با بحران شدید مالی روبرو می‌شوید و خیلی سریع هر چیزی که دارید را از دست می‌دهید.

امروز در جایگاهی هستید که باید تلاش خود را بیشتر کنید تا در پروژه‌های مختلف حرفه‌ای که در دستتان قرارگرفته است؛ به نتیجه موفقیت‌آمیز برسید.

این روزها کارهای زیادی که به گردن شما افتاده است؛ باعث شده تا دچار مشکلات سلامتی شوید؛ بهتر است که تمام این اوضاع را زودتر هندل کنید و در آینده از قبول چنین شرایطی بپرهیزید.

متولدین مهر ماه

امروز زمانی عالی برای روابط عاشقانه شما با همسرتان است و از لحظات کنار هم بودن لذت خواهید برد و فرزندانتان نیز از این شادی شما بهره‌مند خواهند شد و حال دلشان بهبود می‌بخشد و دوست دارند که مدام در کنار شما باشند.

در روابط دوستی زیاد از حد خوش‌بین نباشید و واقع‌بینانه رفتار کنید؛ ممکن است کسانی در اطراف شما باشند که به‌ظاهر دوستی کنند اما درواقع بدِ شما را بخواهند.

شما در کسب‌وکار مدیریت بسیار خوبی دارید و این؛ از چشم مافوقتان دور نخواهد ماند و باعث ارتقای شغلی شما می‌شود و پول خوبی به‌دست می‌آورید؛ بنابراین حتماً سرمایه‌گذاری مطمئن داشته باشید و این وضعیت و اوضاع مالی خود را ثابت نگه‌دارید.

متولدین آبان ماه

امروز زمان ایده آلی برای رسیدگی به قراردادهای مهم و شروع سرمایه گذاری و پروژه‌های بزرگ است؛ اما هرگز نباید برای تصمیم‌گیری عجله کنید و تمام جوانب را در نظر بگیرید، مطالعه کنید و بی‌گدار به آب نزنید.

برای حل مشکلات خانوادگی که اخیراً با آن دست‌وپنجه نرم کرده‌اید؛ مطمئن باشد که با درایت هرچه‌تمام‌تر اوضاع بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت.

متولدین آذر ماه

تحولات بسیار چشمگیری در زندگی حرفه‌ای و موقعیت اجتماعی شما رخ می‌دهد و باعث بهبود خلق‌وخو و روحیه‌تان می‌شود و به‌تبع؛ خانواده‌تان نیز شادتر خواهد شد.

اگر به فکر این هستید که سرمایه‌گذاری جدیدی را رقم بزنید یا اینکه بدهی‌های تان را پرداخت کنید و یا وسیله واجبی بخرید؛ می‌توانید وام بگیرید یا از رئیستان تقاضای افزایش حقوق داشته باشید و مطمئن باشید که پذیرفته خواهد شد.

متولدین دی ماه

شما سرشار از شور و شوق و حال خوب هستید؛ اما گاهی اوقات خیلی زود از کوره در می‌روید. اجازه ندهید که چنین اتفاقی برای شما بیفتد و آرامش درونی خودتان را حفظ کنید که در غیراینصورت؛ اول از همه به خود و سلامتی‌تان آسیب می‌زنید.

شما می‌توانید در همه زمینه‌ها بدون هیچ تردیدی با موفقیت عمل کنید؛ فقط کافی است که به خودتان اعتماد داشته باشید و استعدادهایتان را دست‌کم نگیرید.

متولدین بهمن ماه

به‌زودی حال خوبی که از اطرافیانتان به‌دست می‌آورید؛ باعث می‌شود تا نگرانی‌هایی که اخیراً با آن مواجه بوده‌اید رفع شود و جایِ آن را حال خوب و خوشحالی بگیرد و امید به زندگی در شما بیشتر خواهد شد.

شما در گفتگو کردن با فرزندانتان دچار مشکل می‌شوید؛ بهتر است دراین‌باره مطالعه کنید و با مشاور مشورت داشته باشید تا به درک و تحمل کافی برسید که این‌گونه همه‌چیز بین شما آسان‌تر و بهتر پیش خواهد رفت.

متولدین اسفند ماه

متأسفانه شما اعتمادبه‌نفس پایینی دارید؛ نباید اجازه دهید تا اطرافیانتان از این حس شما باخبر شوند. باید به خودآگاهی برسید و این حس را در خودتان تقویت کنید تا به بهترین‌ها دست‌یابید.

اگر به‌تازگی دچار شکست مالی شده‌اید؛ دلسرد نشوید، مصمم باشید و تمام جوانب را در نظر بگیرید. برنامه‌ریزی کنید و دوباره برای خواسته‌های خود پلن داشته باشید و مطمئن باشید که این بار تلاش‌هایتان به ثمر خواهد رسید./نمناک