رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


اتفاق عجیب در بازار رمزارزها

اتفاق عجیب در بازار رمزارزها ارز دیجیتال لونا در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۹۴ درصد ریزش کرد و حالا در محدوده ۱/۶۰ دلار معامله می‌شود. این ارز دیجیتال ۷ روز قبل در محدوده ۸۷ دلار معامله می‌شد. بنیاد لونا برای پشتیبانی از استیبل‌کوین خود (UST) شروع به خرید بیت‌کوین کرد و بارها اعلام کرد قصد […]

اتفاق عجیب در بازار رمزارزها

ارز دیجیتال لونا در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۹۴ درصد ریزش کرد و حالا در محدوده ۱/۶۰ دلار معامله می‌شود. این ارز دیجیتال ۷ روز قبل در محدوده ۸۷ دلار معامله می‌شد.

بنیاد لونا برای پشتیبانی از استیبل‌کوین خود (UST) شروع به خرید بیت‌کوین کرد و بارها اعلام کرد قصد دارد حدود ۱۰ میلیارد دلار بیت‌کوین خریداری کند. اما بعد از ریزش شدید بیت‌کوین سرمایه‌گذاران UST به طرز وحشتناکی دارایی خود را از این استیبل‌کوین خارج کردند و همین جرقه‌ای برای شروع ریزش لونا بود.

دو کوون، رئیس استیبل‌کوین لونا در توئیتی در رابطه با سقوط این ارز دیجیتال نوشت: قصد نداشتم تا این زمان ساکت باشم اما برای حل مشکل به تمرکز نیاز دارم. از همه برای حمایت تشکر می‌کنم.

این اتفاق یکی از عجیب‌ترین اتفاقات در بازار رمزارزها است. اینکه یک استیبل‌کوین به شدت ریزش کرده است و ارز دیجیتال لونا هم به تبع آن سقوطی چشم‌گیر داشت