رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


ماجرای مزون‌های لاکچری زیرزمینی/ افراد باید برای ورود به مزون‌ها معرف داشته باشند

ماجرای مزون‌های لاکچری زیرزمینی/ افراد باید برای ورود به مزون‌ها معرف داشته باشند مسئول اتحادیه پوشاک: مجوز این ایونت‌ها را کارگروه مد و لباس وزارت ارشاد می‌دهد و به جای اینکه در این جشنواره‌ها مدل‌های ایرانی و اسلامی به نمایش گذاشته شود و از تولیدکنندگان برای بازدید دعوت کنند، تبدیل به بازار مکاره می‌شود. گاهی […]

ماجرای مزون‌های لاکچری زیرزمینی/ افراد باید برای ورود به مزون‌ها معرف داشته باشند

مسئول اتحادیه پوشاک: مجوز این ایونت‌ها را کارگروه مد و لباس وزارت ارشاد می‌دهد و به جای اینکه در این جشنواره‌ها مدل‌های ایرانی و اسلامی به نمایش گذاشته شود و از تولیدکنندگان برای بازدید دعوت کنند، تبدیل به بازار مکاره می‌شود.

گاهی برای اجاره یک رگال ۵ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

شبکه‌های سازماندهی شده با چند واسطه، طراحان لباس را به کار می‌گیرند. به آنها پول خوبی می‌دهند تا مانتوهای جدید را طراحی کنند؛ مد جدید مانتوها اینطوری وارد بازار می‌شود.

ورود به مزون‌هایی که منبع اصلی تولید مدهای وارداتی هستند، کار راحتی نیست. اصلاً ورود به مزون‌ها برای عموم مردم آزاد نیست، باید معرف داشته باشی و گردانندگان مزون به شرط تأیید معرف اجازه ورود را به شما می‌دهند./جام جم