رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


ممنوعیت ورود ۴۱ تبعه دیگر کانادایی به روسیه

ممنوعیت ورود ۴۱ تبعه دیگر کانادایی به روسیه روسیه روز جمعه در واکنش به تحریم‌های کانادا علیه این کشور، ورود ۴۱ شخصیت کانادایی دیگر را به خاک روسیه ممنوع کرد. روسیه روز جمعه در واکنش به تحریم‌هایی که کانادا علیه روس‌ها اعلام کرد، ورود ۴۱ شخصیت کانادایی دیگر به خاک روسیه را ممنوع کرد. این […]

ممنوعیت ورود ۴۱ تبعه دیگر کانادایی به روسیه

روسیه روز جمعه در واکنش به تحریم‌های کانادا علیه این کشور، ورود ۴۱ شخصیت کانادایی دیگر را به خاک روسیه ممنوع کرد.

روسیه روز جمعه در واکنش به تحریم‌هایی که کانادا علیه روس‌ها اعلام کرد، ورود ۴۱ شخصیت کانادایی دیگر به خاک روسیه را ممنوع کرد.

این اقدام که رؤسای سازمان‌های حامی نیرو‌های ملی گرای افراطی در اوکراین و همچنین مقامات ارشد نظامی را شامل می‌شود، در پاسخ به تحریم‌های جدید ضدروسی کانادا، اتخاذ شده است. کانادا ۸ مه تحریم‌هایی را علیه وزارت دفاع و مقامات ارشد نظامی روسیه اِعمال کرد.

وزارت امور خارجه روسیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد بسیاری از افراد تحریم شده اعضای سازمان‌های حامی و مرتبط با اوکراین هستند. بیش از ۶۰۰ کانادایی از زمان آغاز تهاجم روسیه به اوکراین، از ورود به روسیه منع شده اند.

روسیه همچنین دفتر ایستگاه رادیو و تلویزیونی کانادا را در مسکو تعطیل کرده است. کانادا به نوبه خود بیش از هزار فرد و نهاد روسیه، اوکراین و بلاروس را تحریم کرده است.