رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


منتقدان ایلان ماسک اخراج شدند

منتقدان ایلان ماسک اخراج شدند دستکم ۵ کارمند شرکت فضایی اسپیس‌ایکس پس از تهیه نامه‌ای سرگشاده در انتقاد از ایلان ماسک، بنیانگذار این شرکت اخراج شده‌اند. پیش‌تر این افراد در نامه‌ای به مدیران اسپیس‌ایکس، ایلان ماسک را مایه «مزاحمت، حواس‌پرتی و شرمساری» برای این شرکت خوانده بودند و از مقامات مسئول خواسته بودند به صورت […]

منتقدان ایلان ماسک اخراج شدند

دستکم ۵ کارمند شرکت فضایی اسپیس‌ایکس پس از تهیه نامه‌ای سرگشاده در انتقاد از ایلان ماسک، بنیانگذار این شرکت اخراج شده‌اند.

پیش‌تر این افراد در نامه‌ای به مدیران اسپیس‌ایکس، ایلان ماسک را مایه «مزاحمت، حواس‌پرتی و شرمساری» برای این شرکت خوانده بودند و از مقامات مسئول خواسته بودند به صورت علنی رفتار وی را محکوم کنند.

در هفته‌های اخیر اقدام ایلان ماسک در خرید ۴۴ میلیارد دلاری شبکه اجتماعی توییتر بحث‌ها و حاشیه‌های فراوانی را به همراه داشته و آقای ماسک به دفعات با انتشار توییت‌هایی جنجالی درباره نحوه انعقاد قرارداد و شرایط خرید اظهار نظر کرده است.

نویسندگان نامه در متن خود آورده بودند که «اسپیس‌ایکس باید به سرعت و به صراحت، خود را از برند شخصی ایلان جدا کند.»

در ادامه این نامه همچنین با اشاره به «رفتارهای غیرقابل قبول» ایلان ماسک، از مدیران شرکت خواسته شده بود تا با مسئولیت‌پذیری و اقدام بجا آقای ماسک را مهار کنند و زمینه‌ساز تبدیل دوباره این شرکت به «مکانی عالی برای کار برای همه» شوند.