رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


یک بریتانیایی بزرگترین جایزه بخت‌آزمایی اروپا را برد

یک بریتانیایی بزرگترین جایزه بخت‌آزمایی اروپا را برد شرکت برگزارکننده بخت‌آزمایی یورومیلیونز، که میان چند کشور اروپایی انجام می‌شود، اعلام کرده است که دارنده یک بلیت در بریتانیا برنده بیش از ۱۹۵ میلیون پوند (حدود ۲۳۰ میلیون یورو) شده است ‌ اعداد بلیت برنده روز سه شنبه ۶، ۲۳، ۲۷، ۴۰، ۴۱ و ۲ و […]

یک بریتانیایی بزرگترین جایزه بخت‌آزمایی اروپا را برد

شرکت برگزارکننده بخت‌آزمایی یورومیلیونز، که میان چند کشور اروپایی انجام می‌شود، اعلام کرده است که دارنده یک بلیت در بریتانیا برنده بیش از ۱۹۵ میلیون پوند (حدود ۲۳۰ میلیون یورو) شده است

اعداد بلیت برنده روز سه شنبه ۶، ۲۳، ۲۷، ۴۰، ۴۱ و ۲ و ۱۲ است

این بزرگترین برد تاریخ در این لاتاری اروپایی و بیشترین مبلغی است که یک نفر تا کنون در بریتانیا برنده شده است .

رکورد پیشین برد این بخت‌آزمایی در بریتانیا، در ماه مه سال جاری میلادی رقم خورد که یک زوج در گلاستر برنده بیش از ۱۸۴ میلیون پوند شدند. بزرگترین جایزه‌ای که تا پیش از این در این بخت‌آزمایی برده شده بود، در پاییز سال ۲۰۲۱ بود که دارنده ناشناس یک بلیت در فرانسه برنده ۲۲۰ میلیون یورو شد.

قرعه‌کشی بخت‌آزمایی یورومیلیونز هفته‌ای دو بار در ۱۳ کشور اروپایی از جمله بریتانیا، فرانسه، اسپانیا، سوئیس، پرتغال، ایرلند، اتریش، بلژیک و لوکزامبورگ برگزار می‌شود.

برگزارکنندگان این بخت آزمایی از شرکت‌کنندگان در بریتانیا خواسته‌اند تا شماره‌های بلیت خود را بررسی کنند و از برنده خوش‌شانس دعوت کرده‌اند که با آنها تماس بگیرد.

کل مبلغ برد سه‌شنبه شب ۱۹۵ میلیون و ۷۰۷ هزار پوند است که همان خرده‌اش هم کار خیلی‌ها را راه می‌اندازد.