رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


حمله شبانه مردان نقابدار به ویلایی در کردان

حمله شبانه مردان نقابدار به ویلایی در کردان «سارقان بی‌رحم می‌خواستند با قمه ضربه‌ای به سرم بزنند که دستانم را بالا بردم و همین باعث شد ضربه قمه به دستم اصابت کند و از مرگ فرار کنم.»‌ این گفته‌های مردی جوان است که با اجاره‌ ویلایی در کردان به همراه همسر و دوستانش به آنجا […]

حمله شبانه مردان نقابدار به ویلایی در کردان

«سارقان بی‌رحم می‌خواستند با قمه ضربه‌ای به سرم بزنند که دستانم را بالا بردم و همین باعث شد ضربه قمه به دستم اصابت کند و از مرگ فرار کنم.»‌

این گفته‌های مردی جوان است که با اجاره‌ ویلایی در کردان به همراه همسر و دوستانش به آنجا رفته بودند اما ناگهان با دزدانی روبه‌رو شدند که از روی دیوار به داخل ویلا پریده و آنها را محاصره کردند.

مرد جوان دیروز در گفت‌وگو با همشهری جزئیات بیشتری از ماجرای این سرقت را توضیح داد و گفت: «ساعت حدود ۳بامداد بود. من داخل ویلا بودم و بقیه همراهانم در حیاط که ناگهان با ۶مرد نقابدار مواجه شدم. تا چند دقیقه شوکه و وحشت زده بودم. یکی از آنها شمشیر به‌دست داشت و تیغه آن را به سمتم گرفت و با تهدید گفت اگر حرفی بزنم جانم را می‌گیرد.

درحالی‌که به‌شدت زخمی بودم مرا به حیاط و نزد بقیه بردند و همه ما را گروگان گرفتند. شیشه ماشین‌هایمان را هم شکستند. آنها آن شب ۷گوشی موبایل، ۴ساعت ارزشمند، ‌حدود ۳میلیون پول نقد و مدارک‌مان را سرقت کردند و بعد گریختند.»