رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


وداع خاندان سلطنتی انگلیس با الیزابت

وداع خاندان سلطنتی انگلیس با الیزابت در ساعات گذشته بیشتر فرزندان الیزابت وارد اسکاتلند شده و برخی از مقامات کشوری هم برای آنچه به نظر می‌رسد آخرین وداع با ملکه انگلیس باشد راهی شمال خواهند شد. الیزابت در یک سال گذشته به دلیل کهولت سن و ناتوانی در راه رفتن، از شرکت در مراسم‌ عمومی […]

وداع خاندان سلطنتی انگلیس با الیزابت

در ساعات گذشته بیشتر فرزندان الیزابت وارد اسکاتلند شده و برخی از مقامات کشوری هم برای آنچه به نظر می‌رسد آخرین وداع با ملکه انگلیس باشد راهی شمال خواهند شد.

الیزابت در یک سال گذشته به دلیل کهولت سن و ناتوانی در راه رفتن، از شرکت در مراسم‌ عمومی بازماند. وی سه‌شنبه گذشته بسختی در مراسم تشریفاتی تحلیف نخست وزیر جدید انگلیس شرکت و کبودی دست وی در تصاویری که از ملاقات نامبرده با نخست وزیر جدید انگلیس منتشر شد گمانه‌زنی‌هایی را درباره وخامت حال الیزابت را مطرح کرد.

رسانه‌های انگلیسی با اشاره به اینکه بیانیه کاخ باکینگهام درباره وضعیت سلامتی ملکه بی‌سابقه است نتیجه گیری می‌کنند که حال الیزابت بسیار وخیم است. پوشش زنده و لحظه‌به‌لحظه تحولات مرتبط با ملکه انگلیس هم به‌گونه‌ای است که رسانه‌ها منتظر تائید خبر مرگ وی هستند. شبکه بی‌بی‌سی یک تمام برنامه‌های عادی‌اش را به حالت تعلیق درآورده است.