رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


نامه فیفا به فدراسیون فوتبال ایران

نامه فیفا به فدراسیون فوتبال ایران چرا پول ویلموتس را پرداخت نکرده‌اید؟ مهدی تاج پیش از بازگشتش به فدراسیون فوتبال گفته بود: «الان می‌توانیم غرامت ویلموتس را ندهیم و بگوییم همچنان تحریم ما پابرجاست. هیچ اتفاقی نمی‌افتد و تعلیق هم نمی‌شویم. تا رفع تحریم می‌توانیم پول را ندهیم و جریمه هم تعلق نمی‌گیرد». با این […]

نامه فیفا به فدراسیون فوتبال ایران

چرا پول ویلموتس را پرداخت نکرده‌اید؟

مهدی تاج پیش از بازگشتش به فدراسیون فوتبال گفته بود: «الان می‌توانیم غرامت ویلموتس را ندهیم و بگوییم همچنان تحریم ما پابرجاست. هیچ اتفاقی نمی‌افتد و تعلیق هم نمی‌شویم. تا رفع تحریم می‌توانیم پول را ندهیم و جریمه هم تعلق نمی‌گیرد».

با این وجود وکیل ویلموتس با ارسال نامه‌ای عدم پرداخت مطالبات این مربی از سوی فدراسیون ایران را به اطلاع فدراسیون جهانی فوتبال رساند. فیفا نیز در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران خواهان ارائه توضیحاتی درباره دلیل پرداخت نشدن پول این مربی شد. فدراسیون ایران تا اول مهر فرصت دارد تا توضیحات خود را ارائه دهد.

باید دید فدراسیون ایران تا اول مهرماه چه پاسخی را آماده و به فیفا اعلام می‌کند. همه این اتفاقات در حالی رخ داده که بسیاری از کارشناسان و مردم اعتقاد دارند با توجه به قرارداد بدی که با ویلموتس بسته شده، مقصران این اتفاق باید هزینه آن را پرداخت کنند.