افت چشمگیر فروش پوشاک در فضای مجازی و واقعی
افت چشمگیر فروش پوشاک در فضای مجازی و واقعی عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک از افت حداقل ۷۰ درصدی فروش آنلاین پوشاک و حدود ۵۰ درصدی در فضای فروشگاهی در پی اختلال در اینترنت و ناآرامیهای اخیر خبر داد و گفت: در این شرایط باید بستههای حمایتی کوتاهمدت برای کسب و کارها […]
افت چشمگیر فروش پوشاک در فضای مجازی و واقعی
عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک از افت حداقل ۷۰ درصدی فروش آنلاین پوشاک و حدود ۵۰ درصدی در فضای فروشگاهی در پی اختلال در اینترنت و ناآرامیهای اخیر خبر داد و گفت: در این شرایط باید بستههای حمایتی کوتاهمدت برای کسب و کارها در نظر گرفته شود/ ایسنا