رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


اطلاعیه جدید وزارت اطلاعات درباره جنایت شیراز: تاکنون ۲۶ تروریست تکفیری دستگیر شده‌اند

اطلاعیه جدید وزارت اطلاعات درباره جنایت شیراز: تاکنون ۲۶ تروریست تکفیری دستگیر شده‌اند تمام عوامل هدایت صحنه، عملیاتی و پشتیبانی اقدام تروریستی شاهچراغ دستگیر شدند. عنصر اصلی هدایت و هماهنگ‌کننده‌ عملیات در داخل کشور، تبعه‌ جمهوری آذربایجان بوده که از فرودگاه باکو پرواز و از فرودگاه امام وارد کشور شده است. عامل پشتیبانی‌کننده‌ صحنه‌ عملیات […]

اطلاعیه جدید وزارت اطلاعات درباره جنایت شیراز: تاکنون ۲۶ تروریست تکفیری دستگیر شده‌اند

تمام عوامل هدایت صحنه، عملیاتی و پشتیبانی اقدام تروریستی شاهچراغ دستگیر شدند. عنصر اصلی هدایت و هماهنگ‌کننده‌ عملیات در داخل کشور، تبعه‌ جمهوری آذربایجان بوده که از فرودگاه باکو پرواز و از فرودگاه امام وارد کشور شده است.

عامل پشتیبانی‌کننده‌ صحنه‌ عملیات در شیراز، فردی افغانستانی به‌نام «محمد رامز رشیدی» با نام مستعار «ابوبصیر» است و عامل تیراندازی در حرم «سبحان کُمرونی» با نام مستعار «ابوعایشه» و تبعه تاجیکستان بود.

علاوه بر این‌ها تعداد دیگری از عواملی که برای عملیات مشابه وارد کشور شده بودند، نیز بازداشت شدند. بدین ترتیب تاکنون ۲۶ تروریست تکفیری دستگیر شده‌اند. همه این افراد غیرایرانی و با ملیت‌های جمهوری آذربایجان، تاجیکستان و افغانستان هستند.

تروریست‌های مذکور در استان‌های فارس، تهران، البرز، کرمان، قم و خراسان‌رضوی تحت تعقیب قرار گرفته و دستگیر شده‌اند. تعدادی از آن‌ها نیز در مرزهای شرقی و هنگام فرار از کشور بازداشت شدند