رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


اینستاگرام از قابلیت‌های جدید بخش Reels برای جذب تولیدکنندگان محتوا پرده برداشت

اینستاگرام از قابلیت‌های جدید بخش Reels برای جذب تولیدکنندگان محتوا پرده برداشت بزرگ‌ترین تغییر در بخش ریلز اینستاگرام به بحث ویرایش ویدیو مربوط می‌شود. کاربران اکنون می‌توانند ویدیوهای خود را دستکاری کنند و در همان صفحه به آن صدا، استیکر و متن اضافه کنند. تصاویری که از این ویژگی جدید منتشر شده‌اند، امکانی برای ویرایش […]

اینستاگرام از قابلیت‌های جدید بخش Reels برای جذب تولیدکنندگان محتوا پرده برداشت

بزرگ‌ترین تغییر در بخش ریلز اینستاگرام به بحث ویرایش ویدیو مربوط می‌شود. کاربران اکنون می‌توانند ویدیوهای خود را دستکاری کنند و در همان صفحه به آن صدا، استیکر و متن اضافه کنند. تصاویری که از این ویژگی جدید منتشر شده‌اند، امکانی برای ویرایش خط زمانی ویدیوها را نشان می‌دهند که شبیه به قابلیتی در تیک‌تاک است.

یکی از ویژگی‌های تیک‌تاک که باعث شد پلتفرم جذابی برای تولید محتوا باشد، دسترسی سریع به ترندها و چالش‌ها بود تا تولیدکنندگان محتوا بتوانند محتوایی شبیه آن‌ها را تولید کنند. حالا اینستاگرام هم به روشی تازه برای یافتن این ویدیوها مجهز شده است. کاربران اکنون به صفحه جدیدی دسترسی پیدا می‌کنند که هشتگ‌ها و آهنگ‌های داغ در اینستاگرام را نشان می‌دهد.

به‌علاوه، می‌توان دید که چه تعداد ویدیو از یک آهنگ خاص استفاده کرده‌اند و البته این امکان برای کاربران فراهم شده است تا آهنگ ویدیوها را برای استفاده‌های بعدی خود ذخیره کرده یا آن‌ها را به‌طور مستقیم به ویدیوهای خود اضافه کنند.

در این آپدیت از ابزارهایی برای تحلیل عملکرد محتواها و تعامل با مخاطبان هم رونمایی شده است. یکی از این ابزارهای تحلیلی نشان می‌دهد که کاربران مجموعاً چقدر زمان را صرف تماشای یک Reel کرده‌اند. این اطلاعات شامل بازپخش‌ها و میانگین زمان تماشای محتواها می‌شود. همچنین اگر کاربری شما را از طریق یک ویدیوی Reel دنبال کند، این موضوع به اطلاعتان خواهد رسید.