رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


ایرانی‌ها ۳ برابر خارجی‌ها در ۳ ماهه اول به مراکز خدمات پس از فروش خودرو می‌روند!

ایرانی‌ها ۳ برابر خارجی‌ها در ۳ ماهه اول به مراکز خدمات پس از فروش خودرو می‌روند! براساس گزارش مرکز پژوهش های مجلس: یکی از شاخص‌های مهم که می‌تواند تا حدود زیادی کیفیت محصول را از منظر مشتریان تعیین کند، شاخص «میزان رضایت از کیفیت اولیه محصول»  (تعداد ایرادها در سه ماه اول پس از تحویل […]

ایرانی‌ها ۳ برابر خارجی‌ها در ۳ ماهه اول به مراکز خدمات پس از فروش خودرو می‌روند!

براساس گزارش مرکز پژوهش های مجلس:
یکی از شاخص‌های مهم که می‌تواند تا حدود زیادی کیفیت محصول را از منظر مشتریان تعیین کند، شاخص «میزان رضایت از کیفیت اولیه محصول»  (تعداد ایرادها در سه ماه اول پس از تحویل خودرو) است.

براساس گزارش شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران در سال ۱۳۹۶ این شاخص ۳٫۷ بوده که در سال ۹۹ به ۳٫۱۲ و در پایان آذرماه سال ۱۴۰۰ به ۲٫۷۹ رسیده است.

این در حالی است که متوسط بین‌المللی آن ۰٫۹ برآورد می‌شود. به عبارتی مصرف کننده ایرانی در دوره سه ماهه اول استفاده، بیش از سه برابر متوسط جهانی برای رفع ایرادهای خودرو به مراکز خدمات پس از فروش مراجعه کرده است.